les, maar wie is nou de beste???

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 22:41

Van wie maakt me ook niet zo heel veel uit. alshet maar in het verlangde ligt van mijn gedachtengoed. En wat ik bijzonder belangrijk vind is dat een instructrice me in gewone Jip en Janneke taal kan uitleggen wat en hoe ik waarom moet doen.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:48

Jippie schreef:
Van wie maakt me ook niet zo heel veel uit. alshet maar in het verlangde ligt van mijn gedachtengoed. En wat ik bijzonder belangrijk vind is dat een instructrice me in gewone Jip en Janneke taal kan uitleggen wat en hoe ik waarom moet doen.


Vooral het waarom vind ik altijd erg beangrijk. En dan maakt het idd niet meer uit van wie je les krijgt als je je maar kunt vinden in die werkwijze.

Gelukkig is dat bij iedereen heel verschillend. De een kan fantastisch rijden met het 'anky-systeem' en de volgende rijdt veel liever volgens de methode van AdB.

Ach en het een sluit de ander niet uit!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat vooral dat erg belangrijk is. sta ook open voor een andere methode ookal ben je tevreden met de manier waarop je nu bezig bent.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 22:54

Ik hou het gewoon bij mijn eigen instructrice Haha!

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:10

En ook niet onbelangrijk, desbetreffende instructeur moet jou graag iets willen leren en er niet voor het geld staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:43

Im houd het voorlopig ook maar bij mijn eigen trainer, want dat bevalt me erg goed!en ik betaal er niet eens voor!

Als ik weer een paard op niveau heb, zou ik het graag aanvullen met bijvoorbeeld clinics van andere trainers, want ik denk dat je van iedereen wel wat op kunt steken. Voor je dagelijkse begeleiding moet je echter iemand zoeken met wie het op alle fronten werkt, anders wordt je hartstikke gek denk ik. Zo heb ik bijvoorbeeld een paar keer staan kijken bij de les van een kennis. Haar instructrice geeft inhoudelijk gezien vanuit dezelfde gedachtengang les als mijn eigen trainer, dus wat dat betreft sloot het best aan. Maar ik had na een kwartier al kippevel van met name de intonatie, en ook woordkeuze die ze gebruikte. Ik zou het denk ik niet vol houden om dagelijks met zo iemand te trainen!

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 19:37

Hoi,

Ik krijg nu springles van Piet Raymakers en George Remmen.
Voorheen heb ik les van Wil Schellekens gehad. Niks op aan te merken, gaf super les, maar is te ver weg. Vooral nu vanwege mijn werk bij Piet.

Ik heb twee keer les gehad van de international Rolf Goran Bengtsson en die beviel mij super. Dus van hem zou ik wel vaker les willen. En Leon Thijssen lijkt mij een fijne instructeur.

Groetjes
Denise

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:10

ieris schreef:
Mij lijkt het wel gaaf om les te krijgen van Tineke Bartels
Gewoon omdat zij alles heel duidelijk uit kan leggen en ze houd zich heel veel met je zit bezig.
Maar de instrucktrice waar ik nu les van krijg ben ik ook heel erg tevreden over,ze heeft me zo goed geholpen met alles.


Ik heb een trainigsweek gedaan op de Academy / Stal Bartels en dat was erg leuk en leerzaam. Tineke geeft erg leuk en motiverend les. Ik zou graag weer teruggaan. Het kost wel veel, maar je hebt wel wat.

Barrie

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:11

Maar ik heb natuurlijk ook wekelijks priveles van Jeroen Hamel, waar ik ook erg tevreden over ben.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:47

Jan enne kloosterboer. Die man geeft meeste dressuurles, maar schijnt ook goed springles geven. het is gewoon te ver weg, maar anders ging ik hier zeker een lesje volgen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:11

Ik blijf gewoon bij de familie van Esch trainen. Dat doe ik nu bijna een jaar en het bevalt prima, ik krijg goed les en ook nog eens in normaal Nederlands, zodat ik het nog snap ook! Ik ben er erg blij mee...

flettie

Berichten: 8655
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 15:26

Tja, ik zou gewoon bij Sandra mijn eigen instructrice blijven (rijdt M1+ in dressuur), die zelf weer les heeft van Heike Spenkelink (voormalig Z-ruiter springen en dressuur en in de dressuur weer hard op weg met haar hengst naar de Z, nu nog M2+), die weer eens in de zoveel tijd les heeft van Johan Hamminga en nog een of ander vrij bekende lesgeverd (ben alleen even zijn naam kwijt...). Maar een longeerlesje van Lammert Haanstra sla ik ook niet af Haha!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-03 19:51

van lammert haanstra heb ik al eens les gehad, erg leuk en leerzaam!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 21:10

vind mijn eigen instrucrtrice lia de ruiter prima,maar als ik voor 1 keer van iedereen kon kiezen dan een keer van tineke bartels en springles van mr pessoa(senior),of mag je alleen nederlanders?

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:06

Ik heb van twee mensen les en dat gaat prima zou niet anders willen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 10:16

Ik ben erg tevreden over mijn huidige instructie!

Maar ik zou wel eens 1 (liefst meerdere natuurlijk) lesje bij Coby willen hebben,
met name voor mijn houding en zit.

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 13:26

Ik denk dat ik dan voor de instructrice van mijn eigen instructrice zou gaan. Indirect krijg ik nu ook al op haar manier les, omdat mijn huidige instructrice ook weer doorgeeft aan anderen, wat ze zelf leert.
Maar op zich hoef ik eigenlijk niet zo heel erg een ander, voorlopig gaat het heel erg goed. Sinds ik bij Krista les (nu bijna 3 jaar) ga ik veel sneller vooruit dan bij mijn vorige instructrice, dus ik ben zeer tevreden.
Bovendien geeft Krista ook springles en nu wissel ik het nog al eens af, dan weer springen en dan weer dressuur, hoef ik daar tenminste geen andere instructeur voor te bellen.