Ik mocht tegen de verhuur stal alleen zeggen wat ik graag wou hebben.
Uiteindelijk stond felix daar.
Ik weet niet meer wat het was, maar ik liep dat hele smalle standje in, vond het zo jammer dat zijn manen er zo beroerd uitzagen maar ik zei tegen hem: nou paard we moeten er maar wat van maken.
Vervolgens heb ik hem de stand uitgehaald, niet eens verder naar hem gekeken ofzo. Er heeft die dag iemand gevraagd of ik deze wel wou hebben. Ik heb toen gezegd dat ik hem niet meer kwijt wilde.
De eigenaar van de stal peperde het me later nog ff goed in dat ik het hier voorlopig maar mee moest doen en niet moest zeuren als het na 2 weken niet ging ofzo.
Voorlopig duurd inmiddels al bijna 9 jaar
en het is absoluut mijn type, Hij is inmiddels wel veranderd, veel steviger en schitterende lange manen en staart en ook nog een een voorpluk tot op zijn neus.
Dat had ik niet durfen dromen toen ik hem daar in dat stalletje zag staan(hij was toen wel 3 jaar hoor)
Danno(kom eens kijken bij Danno
) heb ik als 4 maanden oud veulentje gekocht. Zijn type sprak me goed aan en daarom heb ik hem gekocht.Ik ben er inmiddels wel achter dat ik met hem niet zo'n sterke band heb als met Felix en we moeten kwa rijden nog veel leren van elkaar. Maar dat zit verder wel goed.
Het is de loop der jaren een mooie luxe fjord geworden met een zeer sprekend hoofd en compacte bouw.
Vooral zijn ogen
die zijn pas apart voor een fjord

, maar heb geen moment spijt gehad
Op een hoofd kun je toch niet rijden?
.
. Daar kwam nog eens bij dat we niet met elkaar overweg konden. Als ik links wou ging hij rechts, wilde ik voorwaarts stond hij op zijn achterbenen. Het eerste jaar heb ik hem regelmatig vervloekt
.