Paard lust geen Slobber !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nanette_bokt

Re: Paard lust geen Slobber !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 09:06

femmefatale1 schreef:
Divine schreef:
Hmm, de mijne eten Pavo-slobber zowat met voerbak en al op. Juist de Subli vinden ze minder...
In slobber zitten zemelen, en als ze niet nat genoeg zijn kunnen zemelen nogal "kriebelen". Paarden kunnen dat gekriebel op hun tandvlees, mond of neus soms slecht verdragen, het prikt een beetje. Misschien dat dat het probleem is?
Ik zou er eerst wat lekkere dingen bij door doen, zoals appel en wortel, waarschijnlijk dat ie het vanzelf leert eten?

Zo zie je maar... smaken verschillen!!!
Maar ik denk dat elk paard wel appel wortels etc lust Clown

Je kan er idd deze lekkere dingen doorheen doen.. en dan gewoon een paar uur laten liggen in de voerbak.. vaak gaan ze er toch mee bezig als jij er niet bent..
En je kan em wat natter maken, of juist wat steviger...
Ik ben begonnen met wat steviger, dan hebben ze wat meer bite..

Maar als ze voer krijgt ben ik er altijd bij, want ze staat op een weiland met andere paarden.

Maar ze is waarschijnlijk ook nooit gewend om iets "lekkers" te krijgen.. Ze vind pepermuntjes ook niet écht lekker, in het begin spuugde ze het weer uit.. Ze hefet voorheen altijd op gras gestaan en meer niet, en ze had verder niks...

melissa111

Re: Paard lust geen Slobber !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 17:47

mijn dreamer lust het ook niet Tong uitsteken