Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sanne_gm schreef:@maanling
ik zei toch al dat het een oplossing kan zijn en als ze dat stadium voorbij zijn vind ik het nog geen gepaste oplossing!
er zijn natuurlijk veel meer middeltjes om dit schuurprobleem op te lossen het was ook maar een goedkoop voorbeeld!;)
en er zal vast nog wel een andere oplossing zijn voor het schuren zonder echt stroom in de stal te doen
succes!
LADPR schreef:Maar niet al die dingen werken
) 
MysticTinker schreef:Mijn paard heeft ook eens een tijdje stroom in zijn stal gehad, jaren geleden. Hij heeft altijd tegen de staldeur gestampt als hij zich verveelde, vanaf dat ik hem kreeg al. Ik was zelf altijd bang dat hij zijn hele knieën zo kapot zou stampen, en de staleigenaar werd elke morgen om 6 uur wakker door het geklop. Toen hebben we eerst een skippybal erin gehangen. Hielp een tijdje. Daarna een grote, rubberen mat voor de deur. Hielp ook een paar maanden.. En toen dat ook niet meer werkte heeft de staleigenaar voor de deur een stroomdraadje gespannen 's nachts (overdag stond hij wel altijd op wei), maar ik vond het helemaal niks. Ik was vooral bang dat het stro in de fik zou vliegen door die stroom.. En toen, een weekje later, kwamen we eindelijk een advertentie tegen met een uitloopstal te huur, probleem opgelostZijn we ook direct vertrokken
In geval van jeuk zou ik liever het paard helemaal laten onderzoeken, en anders bv een borstel in de stal hangen ofzo.

... 

)