Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), wij hebben hier nauwelijks last van vuurwerk, alleen overdag ietsje omdat sommige mensen carbid schieten hier. 
o schreef:Tip,
Als je paard echt heel bang is voor vuurwerk, om 21:00 uur een halve spuit sedalin geven.
Werkt prima!
Let er wel op dat je paard daarna niets meer eet. Je kan hem wel op stro laten staan natuurlijk.
Lovely schreef:Het is overigens bij wet verboden om vuurwerk af te steken binnen 500 meter van een stal/dierenverblijf.
). En aangezien je vanaf onze stal eerst een stukje door de bebouwde kom moest om in het bos of op de manege te komen... Het was zelfs zo erg dat als ik eenmaal de wijk uit was en een uur of wat had gereden, dat hij dan nauwelijks meer de wijk IN wilde na het rijden. Hij stond met O&N dan ook altijd tegen de achterwand van de stal geplakt, heel stilletjes in een hoekje. Arm paard. Door hem heb ik ook een gigantische afkeer van vuurwerk gekregen. Mijn paard vond het vreselijk, ik ook. 
. Resultaat: 3 vuurpijlen in de mesthoop waar de paardenstal 5 meter vanafstaat.
De stal ligt redelijk afgelegen dus dat komt wel goed...Hij heeft alleen eerst altijd in de wei gestaan en nu moet ie op stal. (kan niet rennen). Maar of het nu door mij of door de stalhouder in de gaten gehouden word, dat maakt niet veel uit.
wat kom jij doen??