stallings vraagje,waar zouden jullie voor kiezen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welke stal kiezen

de eerste stal
15 (78%)
de tweede stal
4 (21%)

Totaal aantal stemmen: 19

oowie

Re: stallings vraagje,waar zouden jullie voor kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 17:14

Iris82 schreef:
In welke omgeving woon je dan, misschien zijn er mensen die uit de buurt nog een boer kennen ofzo waar je je paardje kan stallen?

Dat zijn vaak ook niet de mensen die op marktplaats reageren oid, je moet er maar net tegenaan lopen. (in figuurlijke zin dan..)

in enkhuizen!!tips zijn welkom! Haha!

SanneK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 17:15

kun je niet zomers naar stal 1 gaan en dan swinters naar stal 2?
of is dat geen optie?
want zo'n jong paard swinters de hele tijd op stal, dat lijkt me idd niet goed Knipoog

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 17:57

Ik zou toch echt op zoek gaan naar wat anders, hoe moeilijk ook.
Maar zo'n jong ding moet mijn inziens gewoon naar buiten kunnen, ze hebben veel beweging nodig en dan dag en nacht op stal in de winter. Ik zou het niet doen.
Maarja, bij die ander ben jij niet gerust en dat is toch ook wel wat waard...

oowie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 04:04

ladymagic schreef:
Ik zou toch echt op zoek gaan naar wat anders, hoe moeilijk ook.
Maar zo'n jong ding moet mijn inziens gewoon naar buiten kunnen, ze hebben veel beweging nodig en dan dag en nacht op stal in de winter. Ik zou het niet doen.
Maarja, bij die ander ben jij niet gerust en dat is toch ook wel wat waard...

ik zou er niet aan moeten denken dat er anderen (kinderen of de verstandelijk gehandicapten )die daar hun dagvoorziening hebben) aan mn jonge paard gaan zitten plukken,ermee gaan lopen of poesten of misschien er wel opklimmen!!

ik ga voor de zomer naar stal 1,ik hoop dat voor de winter de buitenbak klaar is,en anders ga ik in de winter naar een andere stal.

x_Liiv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 15:20

Hmm.. moeilijke keuze.. ik vind het allebei geen topstal..
Maar als ik zou moeten kiezen zou ik haar nu nog even in stal 1 neerzetten, omdat het nu voorjaar is en ze dan veel buiten is, wat erg goed is voor zo'n jong paard.. maar daarna als het herfst is zal ik haar naar stal 2 verplaatsen, want ik denk dat er dan wel weer gras is gegroeid enzo.. Veel succes met de keuze!

Rafarta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 18:45

Maar is het ook echt zo dat die mensen aan de pensionpaarden zitten, of hebben die eigen paarden om mee om te gaan?

Als ze met jou paard in de weer zouden gaan, snap ik dat je daar niet gelukkig van wordt, ik zou ook niet willen dat andere mensen behalve eventueel de stalhouder aan mijn dier zaten.
Maar in de winter dag en nacht op stal is natuurlijk ook niks, helemaal niet voor een jong paard. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor stal twee gaan met het verzoek mijn paardje met rust te laten.