Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
hooi moet ik zelf betalen maar als ze elke keer nog overhebben mag ikj dat lenen:D
!! jesito schreef:Sorry, maar dit vind ik écht belachelijk.Ja dat klopt natuurlijk ook, maar is er dan nergens anders plek.
Zo'n shet eet bijna niks en heeft weinig nodig ook aan stalbedekking.
Als er geen andere plekken zijn waar je je shet neer kan zetten houd het op, anders ben je echt dief van eigen beurs.
voor twee shetten.bliksem schreef:Ik vind de laatste zin behoorlijk neerbuigend overkomen.
Verschil in strogebruik tussen pony's en shetters (die beide evenlang op stal staan) lijkt me zo minimaal dat het echt geen tientallen euro's gaat schelen.
Nogmaals, de grens ligt voor iedereen ergens anders.
Napie schreef:Zo logisch is dat niet. Als ik een huis huur maar de helft van de tijd er niet in ben dan betaal ik ook de volle mep aan huur. Een pensionhouder begroot de stalhuur ook op een vast bedrag en zal dus weinig onderscheid kunnen maken tussen een A pony of een C pony.
Ik heb ze altijd in pension gehad tegen de normale ponyprijs of boxprijs.
jesito schreef:Het zou wat zijn als een shet evenveel eet dan een pony of paard (o nou ben ik zeker weer neerbuigend)
En omdat zo'n pony minder gebruikt betaal je in mijn ogen ook minder stalhuur, logisch.
Daantjuh20 schreef:Ik mag in me handjes knijpen als ik het zo lees.
Mijn mini staat bij me friese merrie in de stal. Alles is incl. en betaal €25.
Heerlijk toch?