Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Vulva is de plasser van een merrie
connie1964 schreef:nooit,ik zit er niet aan.Laat de natuur zn gang gaan.ik zit ook niet aan zn kont waarom zou ik of hij moet zeer ernstige diarree hebben...
Bij honden maak je toch ook geen kokers schoon?lekker afblijven
connie1964 schreef:nooit,ik zit er niet aan.Laat de natuur zn gang gaan.ik zit ook niet aan zn kont waarom zou ik of hij moet zeer ernstige diarree hebben...
Lara_Silver schreef:Ik mag er echt niet aan komen van meneer.Dan stapt hij weg of zwaait geëriteerd met zijn staart. Ik heb wel gezien dat er allemaal korstjes op zitten maar ontstoken is het niet.. Ik laat het fijn zo en daarbij staat mijn pony pal naast een hotel en het zal geen fijne indruk opwekken bij de gasten.
Als het kon zou ik het denk ik wel eens doen.
Paul11 schreef:Zammie schreef:Vulva is de plasser van een merrie
Voor de merrie is het te hopen, dat het meer is als dat, maar de urine buis komt er wel op uit.
Verder doen wij bij onze merrie er niks aan, is o.h.a. schoon evenals der tepels en uier, ze houdt zichzelf blijkbaar goed schoon en dan ga ik daar niet aan prutsen.
sandr0 schreef:sedalin e.d mag nu alleen nog op recept begreep ik?? Word ook aangetekent en daarmee zou ie niet naar de slacht mogen?
marin16 schreef:Ik hoorde laatst dat je hem ook moet insmeren met zalf. Klopt dit?
aslo schreef:sandr0 schreef:sedalin e.d mag nu alleen nog op recept begreep ik?? Word ook aangetekent en daarmee zou ie niet naar de slacht mogen?
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, maar is ook bij paardendrogist en agradi te verkrijgen, dus blijkbaar niet alleen op recept.