Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DA erbij halen suleilitha schreef:Jij zegt zelf dat je niet te zwaar voor de pony bent. Ga gewoon eens kijken naar een groter exemplaar en haal de dierenarts even bij deze. Ik heb de foto's nog even gekeken de bovenste is zo te zien in de zomer gemaakt en ik vind de vacht er voor die tijd van het jaar ook niet best uitzien...
Ellepel, ze had het meer over hijgen dan over hoesten.
runningkawa schreef:natuurlijk is je paard gezond meid... daarom doet hij zo ook....![]()
![]()
ga aub wat met het advies doen om een dierenarts te bellen
runningkawa schreef:Wat denk je dat die smileys betekenen??
En waarom denk je dat ik zeg dat je wat doen met de tips om een DA te bellen?
natuurlijk is hij niet gezond...een gezond paard hoest en hijgt niet
ik ken jilda (mijn nichtje) en goldie en ik weet dat jilda super goed voor haar pony zorgt. toen ze goldie kreeg zag goldie er een stuk minder goed uit. ik vind het juist goed dat ze hier een topic heeft geopend, want misschien konden jullie haar wel gewoon vertellen dat het heel normaal was. dan had ze de dierenarts niet in hoeven schakelen. nu heeft ze jullie commentaar gehoord en zegt ze dat als de klachten aanhouden ze de dierenarts inderdaad in gaat schakelen. dan is ze toch goed bezig? verder denk ik echt niet dat het hoesten en hijgen door het gewicht of de lengte ofzo komt, want ik vind jilda iniedergeval niet te lang en te zwaar. het ziet er op de foto toch goed uit? en goldie heeft juist een steeds betere conditie gekregen. wel is al een dagje ouder, dus misschien gaat daardoor nu haar conditie iets achteruit? kan het misschien ook temaken hebben met stro eten? ik neem aan dat het binnenkort weer eens wat beter weer wordt en goldie dan weer lekker buiten kan staan. dat zal haar vast ook goed doen.
. ik zie je in de meivakantie weer!
suleilitha schreef:Mensen die (teveel) roken, gaan ook hijgen en hoesten bij inspanning, zou dat voor paarden ook het geval zijn???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jildatjeh schreef:Oow,, maar moet ik nu wel of niet de DA erbij halen wand ik schaam me ook dood als hij zegt : Jah er is niets aan de hand dus dan zal hij wel denken, dat meisje maakt zich om niets druk
jildatjeh schreef:Oow,, maar moet ik nu wel of niet de DA erbij halen wand ik schaam me ook dood als hij zegt : Jah er is niets aan de hand dus dan zal hij wel denken, dat meisje maakt zich om niets druk
.