Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Sees schreef:Off-topic: Ik ben benieuwd hoe je paardje uitgroeit, ik heb haar nog in het echt mogen aanschouwen met vier maanden. Wel foto's blijven posten hè.
) zijn van kleinsafaan in een groep (mijn eigen groep, bij huis dus) gekomen van ongeveer 8 paarden. Ruinen, merries en van alle leeftijden. Ze zijn echt geweldig goed opgevoed en doordat ze bij huis staan, ook veel in de hand geweest.
.
) was net 3 dat ik hem kreeg, hij heeft vanaf z'n 2e nooit meer tussen leeftijdgenootjes gestaan maar gewoon in een gemengde groep. Hij is er echt niet slechter van geworden hoor!
ShannaY schreef:Ik zou haar toch laten staan waar ze nu staat. Ook al is ze de zwakste, ze kennen haar nu wel, en andersom ook. Als ze straks naar een andere stal komt, komt ze weer bij nieuwe paarden, en maakt ze alles weer opnieuw mee.
Dat zou ik haar gewoon niet aandoen.. Daar zal ze nog onzekerder van worden..
denk er rustig over na, en geef jezelf ook even de tijd

) kwam...

Daint staat in een kudde waar wel wat wisselingen in zijn geweest, maar haar vaste maatje (een kruising shet merrie) is een stabiele factor al heeft Daint intussen wel de leiding overgenomen