stalgeld verhoging, wat vinden jullie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PollyJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 00:15

ik sta all-exclusive voor €57.- voor 2 shetten.
Als je je voer klaarzet worden ze gevoerd.

XxreneexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 00:17

wat betaal je er nu voor???

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:02

Ik had niet gelezen dat je ook hooi en stro krijgt voor jouw stalprijs. In dat geval vind ik het nog niet eens heel duur.
Wel ben ik het met de rest eens dat als je voor niet teveel geld meer, een goede stal met gezelschap kunt vinden, je zou kunnen verkassen. Bovendien lees ik dat je het daar nu niet echt fijn vind, dus dat is zowiezo een reden om eens verder te kijken.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:07

100 GULDEN hooguit! Zeker als het alleen maar voor een stal is in princiepe, want verder heb je er niks.
Meer zou hij van mij in ieder geval niet krijgen.
Viv

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 09:37

Bij ons wordt de stalling ook met 10 Euro verhoogd. Ik betaal 255 Euro per maand (volpension, alleen mesten doe ik zelf want wordt slecht gedaan).

Op zich ben ik verder wel tevreden maar omdat ik zelf ook nog eens moet mesten vind ik het eigenlijk belachelijk dat ik 10 Euro meer moet betalen. Als ze nou goed gaan uitmesten (waar ik al voor betaal) dan vind ik het absoluut geen probleem om 10 Euro meer te betalen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 10:23

shasta schreef:
Tja ik betaal voor de stalling € 270,= maar dan heb ik wel een ruime box een binnen en buitenbak goed voer (musli of brok wat je zelf wil) veel hooi (vaak krijgen paarden te weinig hooi op pensionstallen) ze gaan dagelijks minimaal twee uur de wei in, afhankelijk van het weer bij mooi weer langer. En goede uitrij mogelijkheden.
UIitmesten moet je wel zelf doen, maar dat vind ik geen probleem.
Maar zoals jij nu staat vind ik € 100,= een redelijke prijs.

Huh, voor 270 euro mag je ook wel een grote box hebben! zo wat duur zeg! EN dan nog ZELF uitmesten? Schande. Die mensen willen veel geld vangen zonder er voor te werken. Slapend geld verdienen.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 18:55

Ethelate schreef:
Ook vraag ik hem maar 2 dingen: - Toscar sochtends buiten te zetten, zonder halster, en niet als het regent.
wat tref ik vandaag aan (en dat is zeker niet de eerste keer deze maand) een zeiknatte Tos, MET nylon halster om (schuurt zijn neus)

Kan ik me zo pissig over maken...
Beest wordt nog een keer ziek (met een niet wwaterdichte deken op, die zeiknat is Boos! )

Nu moet ik alles zelf doen... het zijn allemaal kleine dingen, maar toch...

Sorry hoor, maar ik vind het eigenlijk wel terecht dat je alles zelf moet doen. Je betaalt eigenlijk niks. En over die €10 verhoging, stel dan de eis dat ie niet met regen naar buiten gaat etc.

Ik vind het ook een beetje vreemd dat je niet eerst een duidelijk gesprek gaat voeren met die stalhouder. Misschien ziet niet in dat je het eigenlijk niet meer naar je zin hebt. Het zou nogal l*llig zijn als ie dit bijv. via Bokt zou moeten vernemen dat je een andere stal aan het zoeken bent. Ik zou het niet zo doen.

Sorry, maar het moest er even uit.