hij stond in een inloopstal en is nu echt een super vriendelijk paard van bijna 9
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dani62 schreef:Ik zou een veulen nooit niet in een opfok dumpen.
Een paard is veel beter af in een stabiele, kleine kudde. Misschien 1 speelmaatje en verder oudere paardjes die het veulen opvoeden.
Wie heeft het ooit bedacht om veulens bij moeders weg te rukken, vervolgens in een 'kleuterklas zonder juffrouw' te dumpen. En dan na 3 jaar daar weer vandaan te rukken om opgehokt en beleerd te worden...
Een paard is veel beter af in een stabiele, kleine kudde. Misschien 1 speelmaatje en verder oudere paardjes die het veulen opvoeden.
Wie heeft het ooit bedacht om veulens bij moeders weg te rukken, vervolgens in een 'kleuterklas zonder juffrouw' te dumpen. En dan na 3 jaar daar weer vandaan te rukken om opgehokt en beleerd te worden...
original schreef:Ik zou mijn paard thuis houden en bij de groep zetten.
Niet bij de moeder.
detour schreef:En als je een echt goede opfok hebt dan zorgen ze er daar voordat je veulen opgevoed wordt.Verder zijn er zat mensen die hun paardje nog gewoon opvoeden hoor, als ze naar de opfok op bezoek gaan!