Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), maar tegen de avond staan ze ook altijd braaf bij het hek te wachten tot ik ze kom halen en gaan graag mee naar binnen. Ze staan wel altijd samen en ook op stal kunnen ze bij elkaar komen. Ik denk dat ze dag en nacht op de wei niet zo leuk zouden vinden, vooral Tigo niet, die wil aan het eind van de dag echt naar binnen. Ik heb wel altijd gras, ook 's winters heb ik genoeg gras voor ze (grote wei
)
Nadya schreef:Mijn paard: Vindt een hele grote weide het ALLERALLERfijnst, vooral het stuk land waar hij nu op staat (natuurgebied). Naast de vele ruimte is hij ook het gelukkigst in zijn 'eigen' kudde. Vriendschappen en sociaal contact zijn voor hem superbelangrijk naast de vrijheid, die hij heeft.
Ik zie hem zelf het liefst: op het land waar hij nu op staat met een schuilstal voor vooral mijn eigen gemoedsrust (mijn paard staat er nooit in, weet ik van waar hij hiervoor gestaan heeft). Helaas mogen er bij ons geen stallen in het natuurgebied gebouwd worden. Gelukkig staan er bomen en struiken en heb ik een regendeken bij extreem nat weer (wat eigenlijk niet eens zo vaak voor komt
).
Mijn paard staat zijn hele leven al buiten en is een echt buitendier in alle opzichten. Opstallen maakt hem diep ongelukkig. Zelfs voor een paar uurtjes. Dus voor mensen die dat 'zielig' vinden. Jullie kennen mijn paard niet.
tja oud lijf dus wil niet in dat bagger weer staan

"
)

logies