Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik al voor vast iemand anders zou laten rijden zou die iemand of echt veel beter moeten zijn of gewoon niet teveel willen. Ik zou me echt banketstaaf voelen als mijn paard het ineens veel beter zou doen met iemand die eigenlijk helemaal niet zo goed is. Tsjaa zo klinkt het wel erg he..Met iemand die al echt goed is heb ik veel minder moeite, dan hoef ik mezelf niet te bewijzen en vind ik het wel leuk om te zien wat een geweldig paard ik heb!
Daarna eentje die dacht dat ze kon rijden maar dus flink zat te rukken en te plukken. En nog iemand die dacht dat zij wel wist hoe het paard gereden moest worden, hij heeft dus bij haar 2 keer gesteigerd wat hij nog nooit gedaan had
. Dat was voor mij de druppel, er mag nog wel iemand op, maar alleen als ik er bij ben. En als ik niet kan rijden, nou dan heeft hij vrij, zo erg vindt hij dat niet.
), dan heb ik liever iemand die op hetzelfde niveau rijdt of nog hoger. Zou mijn zus aangeven dat ze graag 1 keer in de week zou willen lessen met Fayette (en ik zeker weet dat alle knopjes heeeeel goed werken
) dan vind ik dat ook oke. Heb haar zelf leren rijden dus zij heeft min of meer mijn rijstijl (alleen natuurlijk wat minder getalenteerd
). Als ik haar dan niet zelf les geef dan wil ik er de eerste paar lessen er wel bij zijn! En verder wil ik tegen die tijd eigenlijk niet teveel mensen op Fayette laten rijden. Erg egoistisch maar het is mijn paard en ik heb haar niet voor de lol van een ander.