Wat vinden jullie het beste om te stallen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Welke optie zouden jullie kiezen?

Optie 1
15 (62%)
Optie 2
9 (37%)

Totaal aantal stemmen: 24

Cupcake_

Re: Wat vinden jullie het beste om te stallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 22:06

Claudia__ schreef:
Wel lastige keuze, maar als ik heel eerlijk ben dan vind ik beide stallen niet zo geschikt. Is er geen andere stal in de buurt dan???

Let er wel op dat als je binnenkort naar de middelbare school gaat dat je minder tijd voor je paard/pony overhoudt en een bijrijdster vind je ook niet altijd even makkelijk (en misschien gaat die binnen 2 maanden wel weg).

Het is best lastig om een eigen pony met school te combineren....
Heb je nog nooit eerder een eigen pony gehad?

Ja, dat had ik al eerder gezegd; Ik zou het pas doen als ik zeker weet dat het kan, in combinatie met school..
Nee dat klopt, maargoed ik heb wel wat vriendinnen die dat dan zouden willen doen... Dus dat is niet zo'n groot probleem.
Nee, nog nooit... Want op de basisschool wil (de) ik het al, maar mijn moeder (ikzelf ook wel..) vind dat ik beter kan wachten tot de middelbare school.. Wat dus wel een goeie keuze is.
bedankt voor je reactie!

kleppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:24

Ik vraag me af of optie 1 wel goedkoper is uiteindelijk als je dan 2 paardjes moet onderhouden, vergeet niet dat hoewel de 2e een shet zou worden, ook de shet moet elke 8 weken naar de hoefsmid, heeft entingen nodig, en kan ziek worden, vergeet dat niet in je beslissing mee te wegen. Knipoog

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 15:33

kleppie schreef:
Ik vraag me af of optie 1 wel goedkoper is uiteindelijk als je dan 2 paardjes moet onderhouden, vergeet niet dat hoewel de 2e een shet zou worden, ook de shet moet elke 8 weken naar de hoefsmid, heeft entingen nodig, en kan ziek worden, vergeet dat niet in je beslissing mee te wegen. Knipoog

Nee, dat had ik idd al bedacht, maar die stalling is 4x zo goedkoop (ongeveer) voor 2 pony's dan die andere voor 1.
Dan komt er nog voer bij, en idd entingen en hoefsmid... Maar aangezien de stal al zó goedkoop is, is het als je dat er bij rekent, alsnog niet erg duur..