runningkawa schreef:Hij kan wel helemaal open, dus veel verder dan op het plaatje.
.
Woops is dacht dus dat ie niet helemaal open kon, het is dus wel een veilige optie.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cody schreef:Ja en daarom zou ik juist niet snel voor een beugel met elastiek kiezen.
Paard maakt een rare sprong, elastiek schiet los en dan ben je je beugel kwijt, en kunt hem ook niet even snel meer met je voet oppakken.
) leentje schreef:Zo snel schiet die elastiek nu ook weer niet los, dan zouden mensen die voortdurend met hun voeten in de stijgbeugels "flapperen" (te lange beugelriemen) de hele tijd elastiekjes mogen zoeken/vervangen.
Bovendien is dit een fabeltje. Als je je beugel niet kan aanhouden zonder dat elastiek, dan is er naar mijn mening iets mis met de manier waarop je je voet in de beugel zitten hebt. Helemaal tegen de buitenkant geleund dan. Geloof me vrij, als je een normale zit hebt en je benen aansluit, raak je die beugel niet kwijt als het elastiek eraf is.