ik ga toch voor de poetsbak, wij hadden een tas, en niet de goedkoopste;) nou die was binnen de korste keren kapot. nu hebben we een poetsbak, een dure, geen idee welk merk, maar die heeft een speciaal krukje die ook als deksel fungeerd, dat krukje kan 100 kilo dragen.
Ik zag pas geleden van die eskadron tassen wel heel mooi, zit toch wel er aan te denken om er een te kopen, maar dan in het groen. Volgens mij zijn ze gewoon verkrijgbaar bij de ruitersportzaken.
ik heb zo'n tasje van 1 euro(van een kinderkledingzaak hier in de stad), die staat open, is makkelijk schoon te maken en lekker licht. de rest staat in de kast in een poetskist. en is roze!!
Nou ik zweer bij een bak hoor, veel steviger en blijft langer mooi. Voor de borstels en andere spullen die dagelijks gebruikt worden een open bak met handgreep (is eigenlijk voor dragen van gereedschap) en nog een grote bak die dicht kan voor spullen die maar af en toe nodig zijn.
Ik vind een bak veel handiger. Daar kan ik alles makkelijk in vinden en een bak wordt veel minder snel vies (en anders even onder de kraan). Heb een tijdje een poetstas gehad maar daar ben ik toch snel weer van afgestapt.
Heel handig om mee op te stappen, m'n haflinger gaat er zelf al eens graag op staan En als ik daar m'n juwelen of camera in moet steken en m'n haf staat erop is alles direct stuk...
Er past super veel in, als hij een keer perongeluk buiten blijft staan in de regen is het niet erg, m'n paard kan er niet mee gaan spelen, en kan m niet slopen...
Veel liever een poetsbak... Die kan op slot, je kunt er op staan om ergens bij te kunnen (als je niet te zwaar bent, mijne heeft al krak gezegd, maar de krak is onzichtbaar )
Ik vind zelf een tas makkelijker.. maar voor wedstrijden is een poetskist misschien wel makkelijker want daar kan veel in als je een grote koopt.. dus opzich.. ik zou een poetstas nemen xD
ik heb zelf een poetsbak, gewoon gekocht op tentenkamp voor minder dan een tientje. Hij is gelukkig nog steeds helemaal heel heb niet echt ervaring met een tas, maar het lijkt me wel fijner