Dus ga er gewoon ff heen en leg wat te eten neer voor ze.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Welshcobfan schreef:Als je genoeg hooi neerkwakt waar ze makkelijk 2 dagen mee kunnen doen,zie ik het probleem niet zo
Op stal... sja ze kunnen moeilijk zichzelf voeren. Ik had allang een vriendin gebeld of mijn ouders gevraagd!
) vraag ik mijn vriend. Als hij niet kan mag ik altijd even mijn ouders lief aankijken of zij het voor een keer willen doen (als mijn vriendinnen ook niet kunnen).
Gelukkig hoeft dat niet en is de vervanging qua voeren goed geregeld nu

Joto schreef:Ik neem aan dan dat de eigenaar, als hij op vakantie is, jou heeft gevraagd om te voeren???
Stap ff op je fiets o.i.d. Verkom je hier weer een reltopic
33Bonita33 schreef:Welshcobfan schreef:Als je genoeg hooi neerkwakt waar ze makkelijk 2 dagen mee kunnen doen,zie ik het probleem niet zo
Op stal... sja ze kunnen moeilijk zichzelf voeren. Ik had allang een vriendin gebeld of mijn ouders gevraagd!
als je er genoeg neer gooid niet nee, zo ongeveer een hele baal hooi voor 2,3 shetjes moet wel kunnen ja..
maar vind het nogal makelijk om je er zo vanaf te helpen.. maargoed voor een keertje..
die shetjes hebben ook aandacht nodig, en kun je niet zomaar aan hun lot over laten
Als je een hele baal neerkwakt, redden ze zich wel voor een extra dag
een dag zonder aandacht overleven ze ook wel
Welshcobfan schreef:Als je genoeg hooi neerkwakt waar ze makkelijk 2 dagen mee kunnen doen,zie ik het probleem niet zo
Als je een hele baal neerkwakt, redden ze zich wel voor een extra dag
een dag zonder aandacht overleven ze ook wel
[/quote]
Miss_Montana schreef:Als ze teveel stro eten is er kans op koliek, daar zou ik dus niet gerust op zijn. Maar shetjes zijn best taai over het algemeen. En vermaken zullen ze zich vast ook niet hoor![]()
Er moet trouwens echt iemand even kijken. Wat als eentje zich vannacht of vandaag heeft vastgerold? Ze zijn het tenslotte niet gewend om op stal te zijn. Grote kans dat hij dan nu nog vastligt...

sannekeee schreef:Miss_Montana schreef:Als ze teveel stro eten is er kans op koliek, daar zou ik dus niet gerust op zijn. Maar shetjes zijn best taai over het algemeen. En vermaken zullen ze zich vast ook niet hoor![]()
Er moet trouwens echt iemand even kijken. Wat als eentje zich vannacht of vandaag heeft vastgerold? Ze zijn het tenslotte niet gewend om op stal te zijn. Grote kans dat hij dan nu nog vastligt...
Vast liggen in een stal van 5 bij 3 ? denk het niet , en samen vervelen ze zich denk ik ook niet , want ze kriebelen elkaar wel , ik vind het ook niet ,leuk hoor , maar ben ik ben gewoon echt te ziek !!
Ik hou echt van ze hoor , en ik ben er altijd voor ze en verzorg ze al 2,5 jaar heel erg trouw terwijl ik er niet meer op kan rijden .!!
Dus ik ga morgen !!
Welshcobfan schreef:een pony heeft niet per se aandacht nodig hoor bonita
Paarden die in de kudde leven zonder mensen bemoeienis zijn ook gelukkig
Soortgenoten maakt hen gelukkig. Dat is het belangrijkste.
Ze kunnen heel onhandig zijn... Om idd maar niet te spreken over medische noodgevallen.
Welshcobfan schreef:een pony heeft niet per se aandacht nodig hoor bonita
Paarden die in de kudde leven zonder mensen bemoeienis zijn ook gelukkig
Soortgenoten maakt hen gelukkig. Dat is het belangrijkste.