vooral die op zijn eigen lip gestaan heeft .
Hoe krijgt ie het voor elkaar .
nou zoals ik hier begrijp word het ooit ietsje minder maar dat lompe gedrag gaat nooit helemaal weg .
Dan toch maar gaan mummieficeren denk ik .
vanmiddag om 3 uur ga ik er weer heen mijn dochter gaat rijden en ik zal gelijk even fotos maken van mijn drama haf .
Dan kunnen jullie ook zien waarom deze man mij aansprak .
Mijn paard is wel geen koudbloed, maar altijd heeft hij wel ergens een wondje! Tegenwoordig is dat vooral omdat hij samenstaat met een shet(hengst) en ze nogal ruw spelen met elkaar, met als gevolg dat ik elke dag wel iets aan het ontsmetten ben *zucht*. Maar hij is altijd al vreselijk lomp geweest, zo heeft hij een groot lang litteken op zn (verdikte) voorbeen, bij de handelaar op de voerbak gesprongen en genaaid moeten worden
Ook vond ik hem 's ochtends eens met een enorm diepe snee in zn kootholte (en koot 3x zo dik als normaal), was hij de schuinstaande poort van de hooiopslagplaats opgeklommen en erdoor gezakt! (denken we, we weten het nog steeds niet zeker, maar die poort was toch wel in twee.. en hij kon er niet gemakkelijk aan ofzo, poort was goed gebariccadeerd en hij had een hele wei vol gras om op te eten
). En één keer kwam hij 's ochtends naar me toe, en ik zag hem al van ver aankomen, en dacht: hier klopt iets niet? Bleek dat zn neus helemaal opgezwollen was en 2x zo dik als zn hoofd! Het was eigenlijk echt een heel grappig zicht
En zo kan ik eigenlijk nog heel veel opnoemen, echt een lomperik gewoon 

. moet wel zeggen dat ie ook wel erg vies was ( ja wat wil je als je steeds op de grond licht
) ik borstel hem maar 1 x in de week want hij loopt 24 / 7 buiten .