Wat voor soort 'weidemaatje'?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nano05

Re: Wat voor soort 'weidemaatje'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:06

Wij gaan over 2.5 maand verhuizen naar drenthe, mijn kwpnér en haf gaan mee. Maar wil er ook graag nog 1 bij, voor als ik met 1 van de twee ga rijden, ben bang dat de achtergebleven echt ga flippen, haf heeft dit nu ook en kwpner is nog jong en heeft last van verlatingsangst. Heel veel mensen raden mij wel een geit aan, maar zit inderdaad ook aan een shetje te denken.. maar heb maar twee stallen Boos!! Dus ook daar moet ik een oplossing voor vinden.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:12

mijn paard heeft de shet als gezelschap hij heeft ook een tijd alleen gestaan maar dat was nou niet je van het....
ik vind het prima zo en de parden ook....

Shetjeees

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:20

Mijn shetlander heeft een maatje > een iets kleinere : SHETLANDER.. . Haha!

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:34

Bij ons staan het paard van m'n vader en mijn pony altijd samen in de wei. Is er 1 niet dan gaat de ander de wei niet in.

Shetjeees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 10:58

maykie schreef:
Wij gaan over 2.5 maand verhuizen naar drenthe, mijn kwpnér en haf gaan mee. Maar wil er ook graag nog 1 bij, voor als ik met 1 van de twee ga rijden, ben bang dat de achtergebleven echt ga flippen, haf heeft dit nu ook en kwpner is nog jong en heeft last van verlatingsangst. Heel veel mensen raden mij wel een geit aan, maar zit inderdaad ook aan een shetje te denken.. maar heb maar twee stallen Boos!! Dus ook daar moet ik een oplossing voor vinden.

Als je maar 2 stallen hebt , kan je toch kijken of je de shet bij de haf kan zetten ?
Of je maakt van die 2 stallen 1 groote , dan past het in iederen val .. Haha!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 11:12

Ik heb ook maar 2 stallen die ik voor de pony's gebruik. Eentje voor mijn shet die apart staat en in de andere staan een welsh en een shetje. Als ze het gewoon met elkaar kunnen vinden en je laat de deur open staan dan kan dat best.