Voor de rest is het meer type hanenkam. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Voor de rest is het meer type hanenkam.
1x in de maand antiklit er in. Goed laten 'inwerken' en alles plukje voor plukje door werken. Als laatste met een gewone mensen borstel door borstelen. En als je niet van uitpluizen houd, onder aan beginnen met borstelen, niet van boven af. meggiemeg schreef:Ik heb dus ook zo'n oster borstel, ik trek met die borstel er dus meer haren mee uit als met een normale borstel voor mensen haar zeg maar.
Regelmatig anti klit er in en de manen en de staart klit vrij houden door uit te pluizen en te ontwarren met de handen.
ps als je die oster borstel wilt hebben??
*
Lous schreef:Sommige paarden/ponies zijn juist dol op vieze smaakjes.
Mijn jongste shetlander is helemaal gecharmeert van sambal.
Liezel1 schreef:Lous schreef:Sommige paarden/ponies zijn juist dol op vieze smaakjes.
Mijn jongste shetlander is helemaal gecharmeert van sambal.
dat méén je niet!!!
pittig paardje
)
die trekt ook niet veel haren uit
mhollander schreef:als jullie de staarten in vlechten knopen jullie die dan op? of laten jullie hem gewoon hangen? Heb nl al eens een keer gehoord dat je dan ook kans hebt dat ze als liggen en ze gaan dan staan dat ze dan op de staart gaan staan en dan grote plukken haar in een keer eruit trekken. Als ze geen vlecht hebben gebeurt dat maar met een paar haren. Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar hoorde het van iemand.
Lous schreef:
Deze is hem. Ik heb hem dan van IR maar verder ziet hij er helemaal hetzelfde uit
De pinnen lijken op de foto wel klein, maar zijn in het echt ongeveer twee keer zo groot.
stef schreef:Dat riep ik ook altijd tot ik een Oster borstel kreeg. Nu wordt ik al lichtelijk hysterisch als ik m'n Oster niet kan vinden.gewoon een gewone haarborstel bij de drogist halen, is veel goedkoper en werkt hetzelfde
Ik gebruik ook vaak zo'n hondenborsteltje met van die fijne metalen pinnetjes