Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
linndesign schreef:Droog zowieso niet, schoon natuurlijk wel, het zit eroverheen, dus alles wat eronder zit blijft schoon

Lowara schreef:dit ding is niet hoog genoeg voor in mijn weide. mijn dames stappen DOOR de sloot ipv eromheen te lopen, dus ik vrees dat ik het water er aan het eind van de dag kan uitscheppen
.
hoop dat er iemand op bokt is die ze heeft gekocht. 
)

arlette_love schreef:ik heb ook zoiets voor mijn pony, die van mij zijn alleen helemaal van neopreen achtig spul. ik heb ze voor haar omdat ze op haar rechterachterbeen een heel groot litteken heeft en als ze mok krijgt slaat het gelijk naar binnen bij haar. tot nu toe werkt het super, normaal rond deze tijd is de dierenarts er al een paar keer bij geweest voor een spuitje antibiotica of iets anders.
SusieQ87 schreef:arlette_love schreef:ik heb ook zoiets voor mijn pony, die van mij zijn alleen helemaal van neopreen achtig spul. ik heb ze voor haar omdat ze op haar rechterachterbeen een heel groot litteken heeft en als ze mok krijgt slaat het gelijk naar binnen bij haar. tot nu toe werkt het super, normaal rond deze tijd is de dierenarts er al een paar keer bij geweest voor een spuitje antibiotica of iets anders.
Dan lijkt het wel weer handig, voor dit soort gevallen. Maar hoelang kan ze ermee in de wei staan ?

Arabesk schreef:of zou het een IQ test zijn voor klanten van de paardendrogist
zoiets koop je toch niet

arlette_love schreef:ik laat ze gewoon om zo lang als dat ze in de wei staat dus meestal van 10:30 tot 16:30, soms langer of korter. tot nu toe bevalt het super, het gaat niet broeien ofzo.
haar been met dat litteken is zelfs een stuk dunner door die dingen!

SusieQ87 schreef:arlette_love schreef:ik laat ze gewoon om zo lang als dat ze in de wei staat dus meestal van 10:30 tot 16:30, soms langer of korter. tot nu toe bevalt het super, het gaat niet broeien ofzo.
haar been met dat litteken is zelfs een stuk dunner door die dingen!
Ook met dit weer? zijn die dingen dan niet helemaal doorweekt ?
ikenindi schreef:ja, maar dat spuit je ze ook af zeker als je ze af doet? dan heb je inderdaad minder kans op schuurplekken natuurlijk.