Iets gekocht op het net,wat zouden jullie doen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:38

is het toevallig normington uit zwaagwesteinde ofzo>?
ik heb van haar een borsttuig gekocht.
zou er nog super goed uitzien enzo.
ik maak het pakketje open ziet het er niet uit.
helemaal verroest, leer helemaal kapot etc.
ik heb toch nog 5 euro terug kunnen krijgen.
maar ik vind het belachelijk.
ik vraag nu ook altijd foto's

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:08

Foto's zegt ook niet zoveel hoor. Wie weet is het wel de juiste foto niet of is hij wat mooier gemaakt?

Ik heb toevallig vandaag iets gekocht via Marktplaats. Eerst geld overgemaakt naar haar rekening met de Rabox (gaat lekker snel) Dus ik verwacht het vrijdag, uiterlijk zaterdag wel in huis te hebben. Ik ben benieuwd. Was toch 65 Euro, dus geen klein bedrag. Ben benieuwd of het er idd zo goed uit ziet zoals ze zegt. Ze klonk wel betrouwbaar, maar zeker weten doe je nooit. Ik heb gelukkig wel een adres!

Ook heb ik iets via een Bokker gekocht. De dag erna had ik het al in huis. Super!!!

Slim van je Corina dat je het hebt terug gestuurd. Zoals ik altijd maar zeg "bij twijfel niet inhalen" Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:19

HDressage schreef:
Excuses voor deze late reactie op het topic, maar wil jullie via deze weg toch even waarschuwen.

Hoi Corina,

Een tijdje geleden heb je een item op bokt gezet over een scheermachine die je tweedehands via internet wilde kopen, maar wat een beetje louche handel bleek te zijn. Klopt het dat degene die je deze scheermachine aangeboden kreeg van ene T.N. uit Z. (ik weet haar volledige naam, maar dat is niet echt relevant)? Ik wil echt niemand zwart maken, maar mij heeft ze onlangs n.a.v. mijn 'scheermachine gezocht' advertentie dezelfde scheermachine aangeboden voor 100 euro.

Die persoon verkoopt vaker dingen die ze elders goedkoper opkoopt. Maar is niet de enige.
Ik heb zo ook eens gereageerd met m'n speciale emailadres en gevraagd naar iets (wat ik zelf notabene nieuw gekocht had voor 15 euro minder) Ze/hij ontkende het later. HEt gebeurt dus meer.

Ik laat altijd eerst betalen, en dan stuur ik het op. Tot nu toe daar gene problemen meegehad (wel met personen die niet willen betalen of opeens moeilijk gaan doen), en zo heb ik ook al eens spullen gekocht. Ik wacht nu nog op boeken van een bokker (zij kan m'n geld nog niet hebben, dit weekend overgemaakt), en ik hoop dat het een goede koop is/was.
Ik vraag altijd het adres, en als het niet klopt of ik het niet kan vinden, dan vraag ik het na. Zo ook bij een bokker gedaan waarvan ik het adres niet kon vinden. Maar het klopte toch Haha!

verder vraag ik meestal foto's. Ik heb eens via marktplaats een boek gekocht en dat zou praktisch niet gelezen zijn. Betaal ik daar 7 euro voor, is het een afgeschreven bibliotheekboek Frusty Frusty
Oftewel voor 1 gulden opgekocht (voor dat bedrag gaan de afgeschreven boeken bij ons weg, nu 50 eurocent, ook duurder gewordne dus)

Ik laat ook altijd geld overmaken, willen mensen dan niet (sturen bijvoorbeeld), dan gaat het niet door. Dan krijg ik het geld natuurlijk niet terwijl die persoon beweert het wel verstuurd te hebben.
Niet dat ik geen mensen vertrouw, maar overmaken is de makkelijkste en de veiligste manier.
Heb zelfs een keer iets van 2 euro ofzo overgemaakt naar een bokker, voor een plastron.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:48

Ik heb twee keer wat gekocht op internet. Eén keer een shabrakje en die kwam goed aan, en één keer een zadel. Maar dit ging ik ophalen, dat vond ikzelf gewoon veiliger, je kan hem meteen zien en kijken of ie past enzo.

Ik vind het heel goed van je dat je het heb laten wegen. Een scheermachine weegt echt geen 500 gram, en het was een goede actie om hem terug te sturen. Ik vind het flauw van haar dat ze je uitscheld maar jah, ze verraad zichzelf dan maar weer...