Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Schep je dan niet elke dag de natte plekken er uit? alleen bovenkant wat en de drollen?
Brandweer schreef:Een baal in de 9 dagen is wel heel optimistisch. ik gebruikte altijd zo''n anderhalve baal per week. Paard stond dan wel bijna de hele dag binnen.
Everest schreef:Brandweer schreef:Een baal in de 9 dagen is wel heel optimistisch. ik gebruikte altijd zo''n anderhalve baal per week. Paard stond dan wel bijna de hele dag binnen.
Hmm.. bij mijn pony... (hij staat dan wel best veel buiten en is ook heel schoon) hoef ik niet eens elke week bij te strooien hoor.. Ik heb in mijn stal zeg maar zo'n 'koek' liggen.. En als het nat word, schep ik het weg en leg ik er droge vlas op..
Ik hoef ongeveer maar een halve baal in de maand bij te strooien volgens mij..
Mijn paard is ook erg schoon, maar ik doe er elke week een nieuw pak bij, al is dat niet altijd nodig, verder drollen eruit en natte plekken.. 
wednesday schreef:Ik heb nu heel even vlas omdat men stro beschimmeld was en ik zo snel niet aan ander stro kon komen.
Mij viel juist op dat vlas wel heel erg duur is? Of verschilt dat zo sterk in Nederland t.o.v.België.
Ik heb gister 2 pakken gekocht van 20 kg en betaalde 14,90€ in het totaal. Is dit duur/goedkoop?
Martinedd schreef:maar ik heb echt een gigantische viespeuk van een paard, en die wou ik proberen op vlas te zetten.
Maar het KAN dus zijn dat het duurder uitkomt dan stro?
.
Martinedd schreef:ook leuk shera
Mijn paard schuift alles ook echt overal heen en overal neerpoepen en plassen, niet op 1 plek.
En dan er lekker doorheen gaan wandelen, terwijl ze van 9 tot 6 buiten staat.
Wat kocht een pak vlas ongeveer??
. Maar dat komt misschien ook omdat ik vlas niet gewend ben en stro ziet er gewoon wat frisser uit....