Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jolliegirl schreef:TornadoLover schreef:zet er een hengstige merrie dicht in de buurt
sorry
Bij een ruin
dan gebeurt er niets hoor
en hij is 8 jaar geleden geruintS_zanne schreef:als je het met water een beetje laat weken.

Het is misschien wel vies om te doen, maar daardoor is de kans op ontstekingen enz. wel een stuk kleiner. En sommigen vinden het nog fijn ook.
Wall_ schreef:Gewoon met een handschoentje, een spons en wat lauw water.Het is misschien wel vies om te doen, maar daardoor is de kans op ontstekingen enz. wel een stuk kleiner. En sommigen vinden het nog fijn ook.
haha! 
.Zijn slurfje is altijd mooi schoon en zijn koker doe ik ook eigelijk alleen maar als hij vet op zijn achterbenen krijgt.
.lovelucky schreef:Las net ff mee, maar dat van die boon begrijp ik niet helemaal (?)

vanpolen1234 schreef:VRAAG HET JE DIERENARTS ! Biotex reinigd totaal, met lauw water en een zeer zachte spons, GOED uitspoelen is duidelijk, kijk wat er uit komt, en zeker NIET met betadine.
S_zanne. Laten ontsteken dan maar, Sorry maar jij weet niet waar je over praat, verdoven door een dierenarts is onzin.
Het is niet smerig, maar neem er de moeite en de tijd voor, vertrouwen in je zelf en je paard, en ook jij kan het, ik heb zelf 4 ruinen en doe deze elk half jaar, veel succes.
Lara_Silver schreef:Hier is al een topic over geweest, ik denk dat jullie hier meer als genoeg informatie uit kunnen halen:
[VSW] Vieze plasser