Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar het scheelt wel als er een vervelend paard naast staat, want dan hebben ze toch hun privice zeg maar, dan kunnen ze nog een beetje rustig staan zonder dat de andere over een schot heenkan en kan bijten oid. Daarom vind ik tralies goed, zeker als je in de toekomst nog eens andere paarden krijgt omdat je dan dus niet weet hoe ze doen. Bijv op een pensionstal of een fokkerij. De deur is half zeg maar, en zitten geen tralie's boven dus ze kunnen er gewoon uit met hun hoofd. De onderste helft is van dat zwarte nep-hout kunstof zeg maar, en dan de bovenste helft dus overal tralies, ook aan de voorkant, maar niet in de deur. Ik zal eens een foto maken als je het niet snapt
We hebben trouwens hangende deuren, die onderin in een soort bakje gaat waardoor hij niet open kan. Heel handig, kost geen ruimte!
Mijn pony heeft wel een stalgebrek (of wat dan ook); ze waved zo met haar hoofd en haar voorhand ; links rechts, links rechts enz.LoveOlga schreef:Mijn pony heeft wel een stalgebrek (of wat dan ook); ze waved zo met haar hoofd en haar voorhand ; links rechts, links rechts enz.
Dus maybe tralies wél handig? Wat vinden jullie?