Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nielsd schreef:Op elke normale pc zit word...
En anders laat je het op internet nakijken door bijvoorbeeld mijnwoordenboek.nl
Juul schreef:Ja joh prop er Kellogs in en kijk wat er gebeurd.. misschien word je kleine pony dan wel een hele knappe grote zwarte Arabierenhengst
Pienn schreef:Als dit serieus is.. Wat ik betwijfel..
Dan zou ik je paard dat maar niet voeren!
Je had het over een stalgenootje, dan kun je die toch vragen of ze wat voer heeft voor 1 avond?!
Nathan__ schreef:Juul schreef:Ja joh prop er Kellogs in en kijk wat er gebeurd.. misschien word je kleine pony dan wel een hele knappe grote zwarte Arabierenhengst
nee ik heb geen klijne ponny mijn ponny {nathan} is 1.48 duszz.. en nee araabieren vindt ik niet zo mooi... mijn ponny is de mooiste {nathan}
Citaat:mijn shet lander heet poepschpe en hij is hel lief
hij kan ook kunsjes zoals zitten stijgeren hoef schraapen enz.

[/quote]Citaat:mijn shet lander heet poepschpe en hij is hel lief
hij kan ook kunsjes zoals zitten stijgeren hoef schraapen enz.
Nathan__ schreef:[naam] schreef:Ja joh prop er Kellogs in en kijk wat er gebeurd.. misschien word je kleine pony dan wel een hele knappe grote zwarte Arabierenhengst
nee ik heb geen klijne ponny mijn ponny {nathan} is 1.48 duszz.. en nee araabieren vindt ik niet zo mooi... mijn ponny is de mooiste {nathan}

joy76 schreef:Wat voer je normaal gesproken? Ik denk dat je beter een voerbeurtje kunt overslaan (neem aan dat hij wel gewoon ruwvoer krijgt?) dan choco pops in hem te proppen.

[/quote]

dravergekkie schreef:dat jullie hier nog serieus op in gaan
mischien wil je pony wel een broodje frikandel ??
Pilgrim schreef:Ik heb echt zo'n intense lol in m'n eentje!
Juul schreef:dravergekkie schreef:dat jullie hier nog serieus op in gaan
mischien wil je pony wel een broodje frikandel ??
Of een lekkere chocoladetaart ?
want dat ben ik ook en als andere daar een probleem mee hebben is het jammer voor ze dit vind ik namelijk niet normaal