Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Needje schreef:Maar er wordt wel elke keer gesuggereert dat iets gerelateerd is aan het op stal staan zelf.
Dani62 schreef:Needje schreef:Maar er wordt wel elke keer gesuggereert dat iets gerelateerd is aan het op stal staan zelf.
Omdat STALgebreken altijd STAL gerelateerd zijn, dus zo raar is dat niet.

KiWiKo schreef:Tis puur het waarschuwen van voorbijgangers dat dit "haar" space is...... en indringers niet welkom zijn
ben een paar x gebleven tot voertijd en normaal trapte ze dan ook maar met mij erbij niet
Caroline1985 schreef:mirgino: Je schrijft in je stukje: de mijne DEED het ook. Mag ik vragen hoe het kan dat ze daar nu van af is? (of is je paardje niet meer? Mijn excuses dan)
EN verder denk ik niet dat schoppen tegen de wanden met verveling te maken heeft.
Die van mij heeft voedernijd en doet het ook alleen als hij zijn voer krijgt of heeft.
Maar ging dit topic er nou over hoe paarden zoiets ontwikkelen of meer van hoe leer je het een paard af? Ben even van het padje
Needje schreef:Paard van de TS heeft juist een vrij open stal. Achterkant een raam over de hele breedte, voor geen bovendeur en aan de zijkanten tralies.
(welke nu dus als test zijn dichtgemaakt om te kijken of dat wat meer rust geeft voor het paard)
verder gaat ze elke dag naar buiten