hippos Vademecum, en men/ruiterbewijs UPDATE

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:40

daniel79 schreef:
Heb 'm ook gekregen. Vroeg me nog af of de uitgever danwel de KNHS heeft gevraagd of ze naam, adres en telnr. van juryleden (en andere functionarissen) mochten afdrukken. Ik zou daar toch niet zo blij mee zijn als ze het niet gevraagd hebben...iemand die het weet?

Ja dat hebben ze gevraagd.
Alleen waren ze er niet zo vlot mee, en moest je voor 1 september reageren, en aangezien ik dacht dat het een dagrapportage voor een wedstijd was, heb ik hem pas na 1 september opengemaakt
Ik sta er dus gezellig in.
En na de dreigementen na mijn vorige verliespunt (tevens de enige die ik ooit gegeven heb, in 8 jaar tijd) zal ik maar extra oppassen met verliespunten geven, al hoop ik ook dat het nooit meer hoeft, want geloof me, dat zijn geen leuke 6 minuten om naar te kijken en geen leuke dingen om te doen.
Maar er zal toch ineens iemand voor je deur staan, of zoals op wedstrijd wel eens is gebeurd, kras over je auto, thuis staat hij nu dus ook niet meer veilig.
Maar goed, moet je je post maar op tijd open maken en niet voorspellen wat erin zit

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:45

ik heb niks gezien, maar mijn ouders wel... mijn moeder is allergisch voor paarden en mijn vader is er bang voor.....

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:47

Ik heb hem ook. Vind d'r niets aan. Gaat dus ook maar in de kast totdat hij in de weg ligt.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 16:55

ik heb er een, maar waarom Verward

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:17

aan de ene kant vind ik hem wel handig! er staan hoefsmeden in! mijn dierenarts,mijn hoefsmid, alle juryleden die bij ons op de vereniging zijn aangesloten en in omgeving, wij oragniseren 2 dagen het clubkampioenschap voor menners,western,paarden en pony's dressuur en springen...... wij hebben officiele jury's uitgenodigt! kan handig zijn!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:21

Jasmijn schreef:
.....
En na de dreigementen na mijn vorige verliespunt (tevens de enige die ik ooit gegeven heb, in 8 jaar tijd) zal ik maar extra oppassen met verliespunten geven.....

Slik, dat is ook wat....
Ik zou dus niet met naam en toenaam in zo'n wijdverspreid boekje willen staan....er lopen wat leipo's rond op deze wereld Boos!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:32

Ik heb mijn Hippos zaterdag ontvangen, het is best een handig boekje als je precies weet waar je moet zoeken.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 18:13

Ik heb het inderdaad ook al in het weekend ontvangen.

Persoonlijk zou ik we als jury niet met adres en dergelijke in vermeld staan...

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 18:14

Ik ook!!

Wel handig zo'n boekje en het was gratis!!
Dus dan zit het wel goed

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 20:37

voordat je iets gevonden hebt......... Boos! (heb mezelf uiteindelijk gevonden na lang speurwerk Haha! ) en vooral niet te hardhandig met de bladzijdes omgaan, ze scheuren zo kapot! Boos! maar och het is gratis en we hebben er weer een leuk reclameboekje bij Verward

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:16

Ik heb hem gisteren ook gehad! Idd wel erg handig...

Djilan

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:19

wij hebben ze ook van het weekend gehad, alleen hebben ze een domme fout gemaakt bij mijn zus, zij is Z-jury en zag dat er achter haar naam een * stond, en dat betekende niet op zondag, ja dag, dat had ze dus echt niet ingevuld Frusty Ik bellen, wat bleek nou, een * betekend bij de KNHS dat dat lidnummer een universiele startkaart heeft. Dus ik zeg dat dat niet fijn is dat het verkeerd staat, zo word ze nooit meer gevraagd! Ze zouden een retificatie zetten in de Paard&Sport, ik ben benieuwd.

Het boekje zelf is niet helemaal handig, sommige dingen staan goed door erlkaar heen, dat zoekt niet fijn. Je kan wel merken dat het van oorsprong uit Belgie komt, de grotere adverteerders zijn de belgen Haha!

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:35

Ik heb er 2 gehad, 1 van KNHS en 1 van FNRS, heb er 1 opengemaakt, en heb er een kwartier over gedaan voor ik snapte hoe je dingen op kon zoeken

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 08:39

Ik heb er ook 1 inmiddels.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:57

Mijn ouders hebben er wel een ontvangen en ik nog niet. Terwijl ik er wel in moet staan met de stal Verward
Nou ja, misschien komt ie nog...

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:09

Nee, ik heb hem nog niet. Heb ook niemand op stal gehoord die hem heeft gekregen. Terwijl we wel starten Boos!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:18

Niks gekregen (nog?).

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:40

Ik ook niet. Ligt aan het Gooi. Almere had hem gisteren wel.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 11:48

mijn vader heeft hem ook gekregen....een 2 dagen later dan ik, hij woont 2 huizen verderop....

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:29

Ik heb er twee-ee! (waarom snap ik ook niet) Nou geweldig, maar ik denk dat hij ergens op een grote stapel belandt en dat ik er daarna nooit meer in kijk.

Ach, ze hebben hun best gedaan!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 01:04

ik zit me af te vragen of diegene die een koetsiers en/of ruiterbewijs hebben alleen dat boekje hebben gekregen... of ook mensen die geen van die bewijzen hebben...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 01:08

Ik heb mijn bewijzen (beide) maar rij geen wedstrijden. Ben niet lid van de een of andere vereniging, en het enige tijdschrift dat ik lees is de Bit. Dus....ik denk dat het via de SRR komt... (Stichting Recreatie Ruiter) ?

En de adressen van Westernwinkels denk ik wel regelmatig op te gaan zoeken hoor...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 01:28

op mijn banderol staat: u aangeboden door de KNHS
Daar valt de srr nu toch ook onder....
Mijn vader heeft verder niets met paarden, is nergens lid van maar heeft een koetsiersbewijs. Samen met de tekst op de banderol, denk ik dat die mensen die in het bezit zijn van 1 van de twee bewijzen dus dit boekje hebben gekregen. (van een stuk of wat mensen die geen van beide bewijzen hebben, weet ik dat zij dit boekje (nog) niet hebben gekregen)

happy worker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 08:05

Ik heb geen ruiter/koetsiersbewijs en heb het ding toch gekregen. Zoals al eerder opgemerkt : ontzettend onoverzichtelijk. En Jasmijn ik kan me je reactie voorstellen. Had ik nog niet aan gedacht om een vervelende jury op te zoeken }> of een waar ik hoge punten van krijg te bedanken met een kaartje Haha! . Misschien kan ik ze nu van te voren omkopen, even vragen wie er jury is, adres opzoeken en bezoekje brengen met een gevulde portemonnee Cool . Ach ja je hebt er gekken bij. Maar de adressen staan toch ook altijd vermeld in P&S?.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 09:45

Yep tel. nummers en ik geloof ook wel adressen van nieuwe juryleden staan in de paard en sport. Die van mij heeft daar dus 8 jaar geleden ook ingesteen, en 5 jaar geleden weer toen ik mijn M kwalificatie haalde, maar ik denk dat er weinig mensen zijn die dat op gaan zoeken, dan moet je er wel heel erg mee zitten Haha! Knipoog
Maar idd, aan die gevulde kaarten en dergelijke had ik nog niet gedacht Tong uitsteken , misschien loop ik nu financieel helemaal binnen Kwijl
Ik kan er alleen alvast bij vermelden dat ik iedereen van wie ik een 'gevulde' kaart krijg acuut aangeef bij de KNHS, dus waarschijnlijk wordt ik niet overstroomd met dat soort kaarten. Lachen