daniel79 schreef:Heb 'm ook gekregen. Vroeg me nog af of de uitgever danwel de KNHS heeft gevraagd of ze naam, adres en telnr. van juryleden (en andere functionarissen) mochten afdrukken. Ik zou daar toch niet zo blij mee zijn als ze het niet gevraagd hebben...iemand die het weet?
Ja dat hebben ze gevraagd.
Alleen waren ze er niet zo vlot mee, en moest je voor 1 september reageren, en aangezien ik dacht dat het een dagrapportage voor een wedstijd was, heb ik hem pas na 1 september opengemaakt

Ik sta er dus gezellig in.
En na de dreigementen na mijn vorige verliespunt (tevens de enige die ik ooit gegeven heb, in 8 jaar tijd) zal ik maar extra oppassen met verliespunten geven, al hoop ik ook dat het nooit meer hoeft, want geloof me, dat zijn geen leuke 6 minuten om naar te kijken en geen leuke dingen om te doen.

Maar er zal toch ineens iemand voor je deur staan, of zoals op wedstrijd wel eens is gebeurd, kras over je auto, thuis staat hij nu dus ook niet meer veilig.
Maar goed, moet je je post maar op tijd open maken en niet voorspellen wat erin zit