Victory-Boy schreef:Ik wilde altijd al in Drenthe wonen (kom zelf uit de Randstad).![]()
Sinds 9 jaar woon ik in Westerwolde, een streek in Zuid-Oost Groningen en ik moet zeggen dat het een zeer bosrijke omgeving is! Heb je al gekeken in de buurt van de Sellingerbossen of bij Jipsingbourtange of bij Ter Borg? Ik denk dat je daar nog wel wat kan vinden voor dat geld met 1 hectare grond erbij (weet het niet zeker, ook hier zijn de huizenprijzen behoorlijk hoog).
Mijn ouders willen hun (woon)boerderij ook wel verkopen in ongeveer die prijsklasse (met 2 hectare grond en een buitenbak van 1100m2, alles ligt aan een natuurgebied...echt heel mooi!), maar dan moet je nog ongeveer 5 jaar wachten.(De foto's in m'n profiel geven een beetje een beeld van hoe mooi het daar is
)
Zullen wij over 5 jr. nog eens met elkaar pb-en
(De foto's in m'n profiel geven een beetje een beeld van hoe mooi het daar is
(maar dan wel in de buurt waar ik nu woon. wij zouden never nooit niet buiten de regio gaan verhuizen omdat daar gemakkelijker aan wonen met weide te komen is.)
Als ik jou zou zijn, zou ik in Ees blijven en op zoek gaan naar een gezellige buitenrijvriend(in) of bijrijder. Volgens mij zitten er ook wel wat op bokt uit die omgeving.