stom gedroomt, rede tot nadenken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 14:16

Wat hoor ik nou Nimber. Gaat Lodewijk weg? Dat had ik nooit verwacht.
Een hele stap hoor.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 15:37

Mijn moeder houdt ailin. Ze vindt ailin veels te leuk om weg te doen, wel komt er dan een bijrijder bij aangezien mijn meoder neit zoveeel tijd heeft.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:36

Mijn ouders zijn dol op Bud, maar Bud is een werker...en mijn ouders kunnen niet rijden...ik zou eigenlijk niet weten wat ze zouden doen. Ik denk haast dat ze hem verkopen...brr...rare gedachte Scheve mond

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:54

Hier heel simpel, hij blijft gewoon hier, en m'n zus en zusje blijven op hem rijden. Veel zal er niet veranderen, alleen ik zou niet meer rijden ed. Scheve mond

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 19:34

Is een hele tijd terug ook een topic over geweest Lachen dat herinner ik me nog heel goed.
Ik vertrouw erop dat mijn ouders/vriend een goede baas zoeken voor Pinky. Ik heb op dit moment niemand 'vast' staan.
Ik denk dat Joyce de eerste keus krijgt. Maar of zij er een 2e pony bij wil/kan hebben weet ik niet..

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:29

Ik denk dat mijn beide pony's verkocht zullen worden. Is ook beter, want mijn ouders doen er toch niets mee. En dat is beter ook!!

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:35

Heike schreef:
Wat hoor ik nou Nimber. Gaat Lodewijk weg? Dat had ik nooit verwacht.
Een hele stap hoor.

Ze bedoelt als er wat met haar, Kim, zou gebeuren.
Niet dat ze nu meteen Lot verkoopt hoor!
Zolang ze in leven blijft, blijft hij waarschijnlijk ook. Haha!

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 20:46

Als er iets met mij zou gebeuren, zou Woody in elk geval blijven. Die is toch ook van mijn broertje. Rocco weet ik echt niet, mijn broertje kan hem nu nog niet aan en hij heeft Wood, maar hij groeit flink, en hij gaat hem ook zeker aan kunnen. Dus het hangt er vanaf hoe lang dat ongeluk nog duurt.....

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:23

nina zou dan naar mijn huidige bijrijster gaan. ik weet dat zij er goed voor is en dat nina haar heel lief vind. ik wil dan wel vastleggen dat zij haar niet direct mogen doorverkopen. dan zou ze terug gaan naar mijn man en zou hij haar eventueel verkopen.

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:35

Ik denk dat Lyra verkocht zou worden als ik plotseling overleed. Mijn moeder heeft geen verstand van paarden en heeft er verder niets mee.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:53

Pellie schreef:
*gniffel* ik denk dat mijn vriend Gammon tussen zijn verzameling stalen rossen zou zetten. Haha! Maar in werkelijkheid... ik zal het hem eens vragen want hij met Gam ging doen. U hoort nog...

Haha! Ik wist wel dat hij dit zou zeggen: wegdoen? Neeeeej.... maar er zelf op rijden...? NEEEEEEJ.... daarom hou ik dus van mijn eejeetje... Lovers

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:11

Ik heb al laten weten dat de fokster van Sultan hem terug krijgt. Ze had er erge spijt van dat ze hem verkocht had...
Maar misschien dat mn vader het wel leuk vind om hem te houden (niet dat hij erop kan rijden Haha!) maar dan zou mijn beste vriendin hem verzorgen en rijden. Denk ik...
Maar ik wil er helemaal niet over nadenken eigenlijk...