Is regen erg ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rmej

Re: Is regen erg ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 22:45

Shetlander of geen shetlander, ze kunnen gewoon bewegen in de regen hoor!
Ze hebben er hoogstens minder zin zin Knipoog
Pas wel op voor slipgevaar!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 23:07

longeren in een nat/drassig weiland is idd niet zo'n goed idee, nee Knipoog pas daar idd wel mee op.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 08:35

het hangt ook van je paard af denk ik. mijn twee kleintjes zijn niet anders gewend dan in de regen staan, en zolang het niet te hard waait maakt het ze geen drol uit. mijn rijpaardje wel, die heeft er een hekel aan (8 jaar lang altijd een schuilstal tot zijn beschikking gehad). op de weide gaat het nu goed, eerst kwam hij bij de minste bui bij het hek staan omdat hij naar binnen wilde, maar dat doet hij nu niet meer. alleen rijden doe ik met hem niet als het harder regent, miezerbuitje wil nog maar met echte regen ben ik dan alleen maar bezig met hem recht houden en zorgen dat hij ook tegen de regen in blijft lopen. niks aan dus, voor ons allebei, dus dat laat ik dan voor wat het is.

kijk gewoon wat je pony ermee doet, op zich kunnen ze er prima tegen met hun waterdichte jasjes, maar er zijn nou eenmaal paarden die er een grote hekel aan hebben.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 10:59

Nee hoor zolang jij het niet erg vind, vind je shet dat ook niet hoor! Ze kunnen daar goed tegen! succes

Lothorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:00

zolang ie geen waterfobie heeft, zie ik geen probleem Haha!

Fennaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:02

Ik heb zelfs dinsdag avond nog in de buitenbak gereden Nagelbijten / Gniffelen niks aan overgehouden hoor Knipoog

Quieto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:41

daar kan hij echt wel tegen, tenzij je natuurlijk een geschoren paard zou hebben dan moet je ff oppassen, maar een paard is niet van suiker hè!