Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:
EricPrast schreef:In een vergelijkbare situatie zou ik kiezen voor optie 1. Die sluit het meeste aan bij de natuurlijke levensbehoeftes van een paard. Als hij vijf jonge hengsten om zich heen heeft om de hele dag mee te spelen ipv. 1 bitchy merrie, kan hij de menselijke aandacht waar hij nu naar hunkert, missen als kiespijn. Verder vermijdt je met optie 1 alle risico's die het hem bij iemand anders onderbrengen - hoe goedwillend die persoon misschien ook is - toch met zich meebrengt.
Jennyxx schreef:Bedankt voor jullie reacties!!!
Ik had zelf een beetje het gevoel, als ik Twister naar de hengstenwei zou brengen, dat ik hem zou 'dumpen' en hem aan zijn lot zou overlaten op een plek zonder menselijke aandacht. Terwijl ik aan de andere kant wel wist dat hij het heerlijk gaat vinden om met al die hengsten te spelen.
Jullie hebben de keuze een stukje makkelijker gemaakt. Bedankt
Jennyxx schreef:Bedankt voor jullie reacties!!!
Ik had zelf een beetje het gevoel, als ik Twister naar de hengstenwei zou brengen, dat ik hem zou 'dumpen' en hem aan zijn lot zou overlaten op een plek zonder menselijke aandacht. Terwijl ik aan de andere kant wel wist dat hij het heerlijk gaat vinden om met al die hengsten te spelen.
Jullie hebben de keuze een stukje makkelijker gemaakt. Bedankt