Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sonjabelgium schreef:Fijn dat iemand 's bewijzen zal voorleggen, want een foto zegt toch zoveel meer dan gewoon "beugelriemen gebroken" ... Ik woon zelf héél ver af van Urk, ...
Quinzy schreef:Sonja in dechatlon in Luik moet je ze bestellen.Ze komen niet aan huis passen. ze hebben ookmaar 1 maat dus ofwel past ie of niet. Ik mocht de mijne welterug brengen als die niet paste. Maar hij past dus heel goed. Weet je wat ik zal mijne strak eens wegen dan weten we meteen hoe zwaar die zijn.

) maar nu ik de gewichten hoor.....

... Ik ben trouwens via die man aan het adres gekomen waar ik mijn tinker heb gekocht, ik wou z'n dekhengst kopen, maar die wou ie niet weg doen ... en het hengsteveulen die ik wel zag zitten was echt wel een stuk te pittig ... en of die zou kalmeren ja of nee ... dat weet je nooit hé! Kon ook niet zeker zijn van 100% tinkerbloed, en als ik nu mijn veulen bekijk weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt, hij heeft wel 5x zoveel behang, en is stukken rustiger ook al kan die bokken als de beste, vooral z'n achterste gaat de lucht in ... de voorkant blijft ie liever op de aarde mee ...

sonjabelgium schreef:ONTOPPIC nu, die van dechatlon vind ik wel mooi, prijs rond de 300 Euro (?), jammer dat ie geen knop heeft, dat zou ik handig vinden vooral voor m'n kids.
... maar toch, héél benieuwd!! sonjabelgium schreef:Foto germie???? Nu wil ik graag "zien" wat iemand goed vind en wat slecht ... ben niet veeleisend hé ...
... Ik neem je gewoon mee naar urk
... hahahaha ... alle gekheid tesamen, maar zou wel iemand meenemen met verstand van zaken, want met twee zie je meer dan alleen, en m'n man ziet een zadel ... that's it, daar heb je ook niet veel aan hé! Ziet er niet slecht uit in ieder geval, en voor wie hebben we hier zadeltassen nodig anyway?! Voor het mobieltje en een blikje cola ...