dat is een beetje dom.
heb je op les gezeten?
Of anders zoek iemand met ervaring etc. die de pony kan verzorgen & dat jij erbij blijft en leer je ook nog wat.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilovepony schreef:Ja misschien wel maar goed misschien kunnen we hem het beste ook doorverkopen als ik zo iemand blijf die onervaren is en ik moet ook nog een verzorger of verzorgster vinden dus ja ik moet er even goed over nadenken met mama en pap
bedankt voor de site!! ik ga eens goed lezen
Ik ben 14 trouwens
suus_toes schreef:ik zou hem idd. voor iemand als lease pony of zo laten gebruiken, en naar een stal brengen waar hij/zij gevoerd etc. word!
En een eigen pony is niet zo maar beetje 'hallo ,doei' zeggen.
er komt onder anderen bij kijken:
- verzorging in het geheel > wormenspuit,hoefsmid, etc
- het poetsen ( naja dat kan op zich iedereen wel!)
-het rijden..( lijkt me persoonlijk niet handig als je niks weert)
-voeren (+ de juiste voeding!)
en noem maar op!
maar wens je wel heel veel plezier met je pony !
Elinee schreef:haha, er zit iemand heel hard achter de computer te lachen, om al die mensen die hier serieus op reageren.
gewoon iemand die het grappig vind om bokt in de zeik te nemen
Julie_x schreef:Ik vind het erg voor de ts dat er velen zo reageren, als je het niet gelooft, reageer dan niet.
Als het verhaal van de ts nu wel waar is, en haar oma gestorven is. Hoe grof komen deze reacties dan niet over denken jullie?
Ontopic vind ik het een goede beslissing om de pony te verkopen, al moet het niet makkelijk geweest zijn als je pony van je oma is geweest!
Veel succes!
Elinee schreef:ik vind het gewoon een beetje raar dat de ene post in totáaaaal breezer is geschreven, en de volgende weer bijna correct abn.
maargoed.
Ilovepony schreef:neej geen ervaring ik heb um geërfd ja sorry ut klinkt dom dat ik er niks vanaf weet enzow maar hij was van mn oma dus ik wil um goed verzoriguh