limburger13 schreef:tja .. mischien een heel makkelijke oplossing is ( klinkt mischien gek ) de radio. dit werkt tegen stalverveling. (moet je natuurlijk niet 24 uur op 24 uur aan hebben ).. maar regelmatig de radio aan helpt ook al. dit houd ze toch psychich meer bezig. als je zonder afleiding in een box moet staan, alles muis stil .. is ook niet alles
radio staat aan
verder heeft ze liksteen, genoeg eten. lekker bedje stro en twee grote ramen waardoor ze naar buiten kan kijken. naast haar staan boxen met daarin kalfjes.
de stalhouder kan haar wel buiten doen maar niet met deken om. hij heeft geen verstand van paarden. verder is de wei natuurlijk nat dus wil graag dat ze een deken omdoet, gaat ze in ieder geval niet liggen rollen en heeft ze t ook niet koud. savonds naar dr toegaan zou wel moeten lukken, maar beweging geven kan ik dan niet. heb geen bak etc. alleen blubber weitje en om haar dan daarin weer los te laten. meestal wandel ik dan een stukje heen en weer op de pad en laat haar wat grazen. daarom hoopte ik voor toestemming van een soort bak, zodat ik haar, als ik er ben gelijk los te kunnen gooien of longeren.