Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Coentjuh schreef:Ben voorzien jongensStalgenoot had er nog 1 staan, neemt ze mee van zn werk ofzo, gratis
Haha helemaal happy! Iig bedankt voor jullie berichtjes.
Coentjuh schreef:Heb ze in diverse paardenbladen zien staan, maar komt dan toch wel gauw op 25 euro voor zo'n ding. Ben bij de Intratuin geweest, Doeland, Gamma, Fixet.. Nergens een normale voerton, te groot, te klein, te duur...
Ik zoek gewoon een ton tot iets boven mn knie, waar een flinke zak voer in kan en een fles appelazijn ed. Ook niet zo'n klein trommeltje
Waar hebben jullie hem vandaan?

Tonnen staan nu voor € 22,50 op de site, ik heb ze voor een kleine € 20 gekocht toen, was in de aanbieding.
, past precies 1 zak muesli in

Siersma schreef:Ik heb een grote groene ton met deksel van de welkoop. Die met van die rode klepjes aan de zijkant om m dicht te klikken. Is groot genoeg voor een 25 kg zak voer en dan hou je nog veel ruimte over. Koste geloof ik 17 euro.
.
Bojangles schreef:Wij hebben van die bakken bij de Xenos gehaald. Met goed afsluitbare klep en wieltjes eronder, je schuift ze overal heen. Er past precies een zak muesli of brok in.
PollyB schreef:Wij hebben van die gif tonnen, eerst hebben ze de houdwormen er mee het huis uit gejaagt en zometeen worden ze gereinigd en dan gaan we ze als voertonnen gebruiken ideaal en heel groot.
Siersma schreef:Ik heb een grote groene ton met deksel van de welkoop. Die met van die rode klepjes aan de zijkant om m dicht te klikken. Is groot genoeg voor een 25 kg zak voer en dan hou je nog veel ruimte over. Koste geloof ik 17 euro.