Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Het is een verzekeringskwestie voor hetninstallatiebedrijf, dus het komt wel goed, maar het is nu even afwachten,.)
)
Nadir schreef:Kijk eens op http://www.buitenbak.nl. Ik heb er alleen nog maar positieve verhalen over gehoord, je kunt er echt 365 dagen per jaar in rijden.
Melanie_ schreef:Wij hebben een hele fijne bodem, gewoon licht zand met tapijtsnippers.. Veert goed mee, mocht het ooit wat nattig worden (natte plekken van lekkage-dak) is het zo weer op gedroogd en word zoiezo niet erg glad. Vallen is ook best te doen, gaat iig niet erg hard..![]()
__KELLY schreef:ik zou nooit zoveel geld uitgeven aan een bodem eerlijk gezegd zoals die van agterberg, wij hebben zelf via via wat verhalen echt aan een perfecte bodem gekomen die nu na 10 jaar nog in een echte top staat is..
Helina0611 schreef:__KELLY schreef:ik zou nooit zoveel geld uitgeven aan een bodem eerlijk gezegd zoals die van agterberg, wij hebben zelf via via wat verhalen echt aan een perfecte bodem gekomen die nu na 10 jaar nog in een echte top staat is..
en wat voor een bodem is dat..?
Bella schreef:Hier zijn ze momenteel bezig met de nieuwe bodem.
Er is eerst de toplaag afgegraven, hier was dusdanig organisch materiaal in gekomen, dat het water niet meer afgevoerd werd. Daaronder zat mooier zand, zo hard als een vochtig strand.
Daar zijn zeven sporen in gegraven, waarna drainagebuizen er in gelegd. Er is bekeken hoe het waterpeil zomers en s winters is, zodat daar niet onder gekomen wordt. Daarna komt er scherpzand in en daaroverheen een combinatie van het huidige zand/woudzand en scherpzand.
Daarnaast ligt de drainage zo dat het aan het uiteinde van de bak, uitmond in een soort riool, wat het water afvoert. Aan de andere zijde steken de drainagebuizen de grond uit, zodat we ze makkelijk(er) kunnen doorspoelen.
Zijn erg benieuwd hoe het geheel wordt.
Kosten? via PB verkrijgbaar.
Martje70 schreef:Heeft er iemand ervaring met een Megatop bodem?
Groetjes, Martje