Paard aan huis.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariska32

Re: Paard aan huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:37

ik heb mijn paarden ook aan huis en zou niet anders meer willen Haha!
nadeel is,als er iets is je bent alleen.
ik dacht dat opgelost te hebben door pensionpaarden neer te zetten Verdrietig
vorige maand is 1 paard daarvan overleden wat het andere paard zijn gedrag niet ten goede kwam.
toen vorige week paal honderd tot op de grond afbrak was ik het echt in 1 x spuugzat en heb afgesproken dat dat paard naar een andere locatie gaat.
of de eigenaren hebben altijd wat te zeuren [ondanks de gemaakte afspraken op voorhand] of het paard past gewoon niet tussen jouw paarden.
nog 1,5 week en ik ben weer eigen baas in eigen stal,ik kan niet wachten [erg he Bloos ]
zal wel weer stilletjes worden maar ik tel de dagen Haha!
als ik ze weer op stalling moest zetten zou ik ook geen paarden meer willen.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:11

mijn paard heeft altijd al aan huis gestaan en nu nog.

ik vind het ideaal! ik zou dan ook niets anders willen. ik ben nooit zo weg van maneges en pensionstallen, ik ben erg gesteld op controle over wat er met mijn paard gebeurt. ik wil weten wat hij exact te eten krijgt en wat er verder de hele dag gebeurt.
om mezelf toch enigsinds wat vrije tijd te geven, is mijn vader ook nog wel zo aardig om mijn paard altijd 's ochtens vroeg te voeren en eventueel 's avonds laat en tijdens vakantie.

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 23:51

Ik heb mijn paard ook thuis en vind het heerlijk. Niks geen gemaar. Ik voer haar s morgens en terwijl ik de hond uitlaat kan zij eten, als ik terug kom is het op, dan even stal mesten/buiten zetten. En 's avonds ook. Ik heb geen buiten bak en rijd altijd buiten, heerlijk. 1x per week naar de manege les met mij, 1x naar les met mijn man en 1x naar les met dochter, per trailer(kan ook onder de man, is 15/20 min,maar daar ben ik te lui voor Knipoog , dus ik hoef haar ook niet dagelijks te rijden.

Het scheelt waarschijnlijk, dat ik veel dieren, 3 kinderen en deeltijds werk heb, daardoor ben ik toch veel thuis. Het komt wel eens voor dat zij vroeg naar binnen, of juist heel laat naar binnen moet, door het een of ander, maar dat mag geen probleem zijn.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:21