Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
Enige wat ik hoef te doen is rijden en poetsen 
Waar ze buiten en binnen zouden zetten, stallen doen en voeren.
Zij staat elke morgen om 6 uur op om te voeren en stallen te mesten. Dan staan de paarden de hele dag buiten en 's avonds haalt ze ze binnen.
) Het werkt echt goed en er is eigenlijk nooit gezeur.danneke80 schreef:Ik begrijp dat bij jullie iedereen direct uit het werk komt? Of eten de paarden laat?Ik ben helaas vaak wel langer dan een half uur bezig omdat ik ook regelmatig iets van mijn stalgenootjes overneem.
Er zijn ook wel mensen die af en toe 's morgens de paarden in de paddocks zetten maar daar kun je niet vanuit gaan. En ik wil toch wel graag zeker weten dat ze ook overdags buiten komt.
Tegen de tijd dat ze eten krijgen ben ik door werk + file vaak nog niet op stal dus betaal ik iemand om dit voor mij te regelen.
Wel fijn dat je het zo kunt regelen met je stalgenoten.
JoyRider schreef:Herkenbaar: wij stonden een jaar geleden ook op een doe-het-zelf-stal. Door alle klussen die erbij komen zagen we ons paardje bijna niet meerDus nu staan we weer lekker in pension: nu hebben we weer quality-time met het paardje
Bevalt een stuk beter moet ik zeggen
Daarom gaat Nicky volgend jaar zowiezo de winter en als het even meezit voor altijd naar een manege/pensionstal waar ze verzorgt wordt en in de zomer lekker de wei op kan want dan krijg ik het ook niet meer allemaal geregeld.