cavaletti schreef:Dus voor je een besluit neemt eerst het bestemmingsplan van de gemeente goed lezen en zwart op wit op papier hebben.
Dat zou ik ook eerst even doen, je zou de eerste niet zijn die daar de mist mee in gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cavaletti schreef:Dus voor je een besluit neemt eerst het bestemmingsplan van de gemeente goed lezen en zwart op wit op papier hebben.
Daantje1981 schreef:Ik heb even op je site gekeken naar de foto's van de stal.
Het ziet er niet echt uitnodigend uit.

JoviBan schreef:De meesten hebben het nu over wel/geen klanten kunnen krijgen en dergelijke.
Maar als je als paardenliefhebber een pensionstal wilt beginnen, dat WIL je toch niet eens een stal zonder weilanden erbij? Dan WIL je toch geen paarden 24 uuur in die isoleercellen zien staan, ookal zijn die paarden van een ander?
Ik snap het niet zo goed, dat iemand dit zelfs al overwéegt.
Ik zou het overnemen van zo'n stal écht niet overwegen. En ik zou m'n paard er al helemaal niet stallen.
Ze kunnen rennen en spelen wat ze willen. I.p.v te staan in een stal lees Gevangenis! Dus zonder wei zou ik er niet aan beginnen. Steeds meer mensen zien gelukkig in, dat een paard overdag buiten hoort te staan! En niet opgesloten in een ruimte van 3 bij 4 of iets dergelijks!