voorpluk inkorten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kapi_Dust

Re: voorpluk inkorten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 09:04

lailapri schreef:
waarom willen mensen altijd zo graag aan de voorpluk zitten en dan nog wel met een schaar. ik heb niets op de ts tegen hoor maar als verzorgers aan andermans pony's gaan knippen vind ik dat een beetje vreemd heb er nu 2 die beide veel voorpluk hadden met klein pluimpje lopen.

Ik knip met een schaar omdat anders mijn paard omhoog komt.
Ik denk dat ik komend weekend een beetje meer verschil in de pluk maak. (maar hij moest wel een stukje eraf, omdat hij echt dood begon te gaan en dat zag er ook niet uit)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 10:28

Ze bedoeld meer waarom überhaupt aan de voorpluk zitten.. gewoon afblijven. Het lijkt nergens naar zo'n afgeknipte voorpluk.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 10:35

Ik heb bij mijn paard nog nooit iets geknipt of wat dan ook aan zijn voorpluk...
Helaas groeit die absoluut niet en na 11 jaar heeft hij nog steeds een kort dun plukje.
Afbeelding

Naamloos1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:20

Ik doe er ook niks aan, wel gewoon met zo'n borstel kammen voor de klitten en maar niet knippen of trekken ofzo. En als het echt heel vies is met een plastic bekertje en water schoonmaken Lachen

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 19:12

Afbeelding
aan zon mooie pluk blijf ik lekker af Tong uitsteken zoiezo trouwens

pink_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:02

Ik ben jaloers op die mooie dikke voorplukken!!! Ik doe er helemaal niks aan, met mijn vingers de eventuele klitten eruit halen ( maar eerlijk is eerlijkze heeft zo weinig voorpluk dat er eigenlijk geen klit in kan komen... ) Dus wie er een tip heeft voor een mooie dikke voorpluk... Knipoog