Weet je wat ik me nou afvraag ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

migomirre

Re: Weet je wat ik me nou afvraag ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:11

denk idd niet dat als er volgend jaar weer een goede oogst is, de prijzen weer naar beneden gaan van de stalling.
wij zijn ook iets omhoog gegaan, maar dat was meer omdat wij een nieuwe omheiding hebben gekocht, en idd omdat het hooi iets duurden is geworden. dus eigenlijk meer op eigen verzoek.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 11:54

ik denk ook niet dat de prijs weer zakt.. Maar ik betaal ook maar 10 euro meer dus voor mij nog goed te doen.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:41

Bij ons nog niks gehoord maar we hebben wel te horen gekregen dat als de nieuwe zadelkamer klaar is dat dan misschien de prijzen iets omhoog gaan. ze zijn nog niet eens begonnen met de nieuwe zadelkamer dus we wachten rustig af.
Maar die stallen die ineens 20 euro omhoog gaan dat vind ik veel.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:15

Wij hebben weer ongelovelijk mazzel gehad dit jaar.
Wij kopen altijd bij dezelfde boer voor een heel jaar stro in. Wij kopen ook geen balen van die boer. Maar hoe het op het land staat. Wij maaien (of hoe heet dat) het zelf pakken er zelf balen van. En we huren een grote loods waar alles in gaat. 1x in de 2 maanden halen we 2 flinke aanhangers (van de trekker) naar stal en gebruiken dit.
Toen wij het stro gekocht hadden voor dit jaar was er al wel bekent van de stro steiging maar niet hoeveel. We hebben dan wel iets extra's betaalt. En dat extra's bleek eigenlijk veeelste weinig te zijn maar de deal was al rond.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:59

Nou, ik denk niet dat de prijzen gaan zakken als de oogst weer goed is...

In de supermarkten wordt ook alles duurder omdat het slechte oogst is ofzo, maar het gaat nooit meer omlaag.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:21

Ze beweren bij ons dat het wel weer gaat zakken..
Eerst zien dan geloven. Lachen