Droogshampoo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Droogshampoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:12

Jammer dat het geen echt witte schimmel is. Ik bewerkte de mijne (die dus schoon echt wit was) altijd met baby poeder.

Staartje wassen, benen uitspoelen (niet wassen, maar echt alleen spoelen) en de rest goed poetsen, deken er op de dag van te voren en de restjes bij werken met baby poeder.

Maar als je met een wit/gele/grouwe teddy start en ze gaan zweten ziet het er alsnog niet uit hoor Tong uitsteken.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:51

loulou, je stelde geen vraag, maar oordeelde wel:

Citaat:
die krijg je never nooit wit met droogshampoo

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 11:25

Ik gebruik droogshampoo van Cowboy magic voor mijn schimmel.
Geen wondermiddel, maar het helpt wel. Benen en staart doe ik met echte shampoo. Hals en billen met droogshampoo.
Goed inmasseren en met een schone doek nawrijven.

Verder neem ik wat warm water in een thermoskan mee en dep ik de vlekken die nog vies zijn met een spons. Dan haldeken erover en mijn paard is toonbaar genoeg voor op concours. Toch blijf ik het iedere keer wel een hoop werk vinden hoor.
Ik vind een schimmel erg mooi, maar dit is wel de laatste keer dat ik er een heb.

Jouw pony zit erg dik in z'n vacht. Ik ben bang dat een droogshampoo niet helpt. Kan je haar niet meenemen naar een manege en daar goed wasssen met warm water en dan goed in de dekens pakken? Ik denk niet dat je haar anders schoon krijgt.

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 17:08

mijn hond is laatst droog gewassen en z'n witte borst is echt wit geworden Haha!
weet alleen niet meer hoe het heet het is echt profesioneel spul voor de trimsalon

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:11

Silence schreef:
loulou, je stelde geen vraag, maar oordeelde wel:

Citaat:
die krijg je never nooit wit met droogshampoo

lezen is ook een kunst. maar zal het nog een keer voor je uitleggen....

in mijn edit staat dat die vraag over de maizena ging.

daar staat ook bij: mocht jou reactie over de droogshampoo gaan; mijn ervaring is idd dat droogshampoo niet werkt.

nog een samenvatting voor wat ik nu eigenlijk bedoelde:
ik oordeel niet over de maizena (wat ik in eerste instantie dacht dat jij bedoelde) maar stel daar een vraag over
mijn oordeel (idd daar oordeel ik wel over) over droogshampoo is uit eigen ervaringe dat het niet werkt.