Deuk in de Hals

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 00:10

HAHAHA echt leuk allemaal Haha! Haha! ....En ook leuk dat zoveel andere paarden het ook hebben, ik had het namelijk zelf nooit gezien bij een ander paard Verward . Zou wel leuk zijn als die legende klopt dat zo'n paard geluk zou brengen en ook dat Mohammed verhaal is ook erg leuk Haha! ...Alleen is het dan ook nog een probleem dat Knuffel geen Arabier is?? Maar een gewone lieve KWPNer?? Schijnheilig Verward

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:24

Levita heeft ook een deukje in haar hals! Legende of geen legende ik vindt het een super stoer verhaal. En Levita is dan wel een KWPN'er maar ze is wel voor 50 % anglo-arabier... Dus voor mij is het waar. Haha!
Maar ik heb van de dierenarts gehoord dat ze het gekregen heeft omdat ze in de baarmoeder met haar hoefje in haar hals heeft gelegen.
Maar het verhaal van de legende klinkt leuker Knipoog

LeonoorStoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:31

Mijn paardje heeft ook een klein deukje in zijn hals, die af en toe zichtbaar wordt. De dierenarts zegt dat het een geknapte zenuw is die niet meer genezen is. Is verder niet schadelijk. Het zit er alleen.

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:48

Ik heb gehoord dat dat de duim van Alla heet. En dat het betekent dat je paard van adel is.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:43

Nimber schreef:

De prins werd echter vermoord door paardendieven.
Men blijft geloven dat als er een heel bijzonder paard geboren word de prins hem markeerd met zijn duimafdruk...

't is een bijzonder paard en dat is hij Knipoog
Fitz heeft ook een deuk in zijn hals.