Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zou zeggen probeer het op een klein stukje uit. Bijvoorbeeld ten grootte van een longeercirkel of iets kleiner. Misschien wel een gat in de markt. bromfiets schreef:pearlie schreef:Ts bedoelt toch net zoals bij Wimbledon? Regendruppeltjes, zeiltje erover, regen weg, zeiltje weer oprollen.
Volgens mij is het niet de bedoeling om een soort partytent boven je bak te spannen..
Is dit tegen mij gericht? Dat ding onder de link is een oprolsysteem voor zwembadzeilen, geen partytent
pearlie schreef:Ts bedoelt toch net zoals bij Wimbledon? Regendruppeltjes, zeiltje erover, regen weg, zeiltje weer oprollen.
Volgens mij is het niet de bedoeling om een soort partytent boven je bak te spannen..
bromfiets schreef:http://www.zwembadafdekkingen.be/?page=shop/viewprod&PID=341&P=&ALang=NL&prodID=143&CatID=&mode=
Dit zou misschien een oplossing kunnen zijn, zodat het niet zo zwaar is om het zeil er af te halen
er zal dan nog wel wat de bak inkome denk ik. Maar ik denk dat je de bak zo toch nog redelijk droog kunt houden
Steffie89 schreef:bromfiets schreef:http://www.zwembadafdekkingen.be/?page=shop/viewprod&PID=341&P=&ALang=NL&prodID=143&CatID=&mode=
Dit zou misschien een oplossing kunnen zijn, zodat het niet zo zwaar is om het zeil er af te halen
Dat werkt dus echt niet![]()
Het water gaat op het zeil liggen, je rolt het zeil op en je water rolt zo van het zeil de bak in![]()
maar wel goed bedacht,

?Nou ik zal je zeggen dat is loodzwaar,laat staan een zeil van 20×60 met een laagje water erop
.Wij hebben de bak op stal laatst ook laten draineren en als je een beetje mensen kent kun je voor € 600,00 klaar zijn.

Je kan wel zeggen; zo'n vergunning krijg je nooit, maar wie niet waagt wie niet wint he.
Miss_Shet schreef:Heb je weleens geprobeerd om een klein laagje water uit een zwembad van 2.50 doorsnede om te kiepen?Nou ik zal je zeggen dat is loodzwaar,laat staan een zeil van 20×60 met een laagje water erop
.Wij hebben de bak op stal laatst ook laten draineren en als je een beetje mensen kent kun je voor € 600,00 klaar zijn.