Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tukjeflukje schreef:ik vind de hele tijd buiten zonder deken eigenlijk prima, de pony van mijn zus staat ook zo altijd buiten en mijn pony moet er binnekort ook aan gaan geloven, zolang ze nog maar wel een beetje droog kunnen staan ergens is het prima! warm houden kunnen ze ook wel als ze lekker bij elkander in de buurt gaan staan.
friesiszwart schreef:Nee, Ik vind dat je een stal achter de hand moet hebben. Gisteravond ging ik afvoeren was een van de jonge paarden niet allert. Voor de zekerheid getemperatuurd en inderdaad koorts. Dan is het toch lekker dat ik haar vandaag binnen kan laten staan en dat zij niet in de stromende regen buiten hoeft te staan zonder beschutting. Nu ligt zij lekker in het hoor. Ook zoals da DA erbij gisteren doordat je een stal hebt voldoende ligt en geen getob ik het donker.
wel is het belangrijk dat de paarden veel buiten komen en dat doet zij normaalgesproken ook. zoals van de week staat zij toch buiten van 5.30 uur tot 17.30 uur. Ideaal vind ik haar op deze manier te houden.
). Het is niet ideaal, maar ik troost me met de gedachte dat ze buiten komen, ruime stallen hebben (2 stuks van 4,5 * 5,2 meter). En dat ze zelf kunnen kiezen of ze binnen of buiten gaan staan

We spijtig dat zn wei daardoor al bijna compleet kapotgelopen is..
Ben niet zo gauw meuterig met mijn paarden hoor, maar ik vond de situatie nu even niet meer verantwoord voor ze