Wanneer je met chaps rijdt; welk merk en waarom?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welk merk chaps gebruiken jullie

Rectiligne
3 (7%)
Pikeur
7 (17%)
HH
5 (12%)
Global
6 (15%)
Decima
1 (2%)
Anders, nl.......
18 (45%)

Totaal aantal stemmen: 40

Gekkemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 09:28

Rectiligne volgens mij heb ik deze Lachen zijn van die glad leren chaps .. ik heb er ook passende jophurs erbij... ik heb ze nog maar 2 a 3 maanden en het bevalt me goed.. Ik rij er ook mee op wedstrijden (ja ik weet het het mag nie maar ik heb er nog niks over gehoord op wedstrijden van jury's en er rijden heel veel mensen met zeg maar leren chaps..).. ik heb chaps genomen omdat ik hoorde van veel mensen dat leren chaps ideaal waren dus heb ik ze ook gekocht want ik moest eigenlijks toch iets nieuws of nieuwe leren rijlaarzen of chaps dan... dus kheb maar chaps gekozen.. Lachen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:48

Afbeelding

ik heb deze,maar dan in t bruin

zitten echt heel fijn en strak om je kuit.gaan niet slobberen na verloop van tijd

heb nog nooit zulke fijne chaps gehad! Pling

heb ze nou al een paar jaar en zijn nog niet kapot

als ik nieuwe nodig heb ,koop ik weer deze,zeker weten

weet niet welk merk t is,maar ze komen bij divoza vandaan

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:35

runningkawa schreef:
Ik heb chaps van pikeur.
Met 5 x horizontaal klitteband, dus zo vast te maken dat het altijd prettig zit.

Voorheen heb ik van alles gehad.
Vertikaal klitteband, met rits, met elastiek.
En alles was snel (binnen een half jaar) versleten, zakte af enz enz.

De pikeurs heb ik nu bijna 3 jaar en zijn nog harstikke goed.
Ik heb ze 1 x opnieuw door laten stikken omdat ik de draad op had gereden.
Maar de chap zelf is nog helemaal goed.
Hij is alleen verkleurd door het vele wassen in de wasmachine.
Want ook daar mogen deze chaps in Lachen

Deze, alleen heb ik ze in het donkerblauw.
En in duitsland of een stuk goedkoper, of ze zijn enorm in prijs gedaald. Nu dus E 60.95

Afbeelding
P.s leuke site http://www.reitshop.de/index.html

heb ik ook!!

heb lange smalle benen, en deze zitten bij mij echt super!1 heel hoog en kan ze zo strak doen als nodig is!!

heb ze nu een jaar, zijn nogsteeds zwart!niet echt veel versleten alleen het onderste randje, mar dat moet ff opniew worden gestikt.

loop er alle dagen mee door de modder en rij iedere dag +/-2 paarden en ze zijn echt superfijn!

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:41

Mijn (mini) chaps komen bij Divoza weg. Divoza is voor mij wel een heel eind rijden maar voor chaps die ik -bijna- elke dag gebruik heb ik dat best over. Het zijn gewone zwarte chaps met zo´n lange strook klitteband als sluiting. Ik doe er ±3 jaar mee.
Die chaps met dat stiek staan me niet zo goed. Die chaps die op laarzen lijken viind ik trouwens ook heel ooi maar een beetje duur.

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 18:38

ik heb die pikeur chaps ook in het donker blauw!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 18:51

ik heb chaps van trendstep ik heb ze al 5 jaar!! en nu pas gaan ze kapot!! waren wel duur maar zeker de moeite!!

Alieska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 20:26

Uhm, ik weet niet welk merk , maar ze zijn in ieder geval ZEER goed hoor! Ze gaan al 2 jaar mee(minstens) en zakken niet af, zijn niet te klein, ...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:12

ik heb de laatste keer duurdere gekocht (75 euro geloof ik) want die keer daarvoor had ik goedkopere en die waren zo uitgelubberd en kapot. en deze bevallen me heel goed. weet zo niet uit m'n hoofd welk merk, maar ik zal wel een kijken.