Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Wat een onzin, jij maakt het middel erger dan de kwaal. Sommige paarden hebben er in de wei óók last van.
Alsof je een oud paard s'nachts buiten laat rotten omdat ze anders een beetje opgelopen benen hebben.
Dani62 schreef:[***] schreef:Wat een onzin, jij maakt het middel erger dan de kwaal. Sommige paarden hebben er in de wei óók last van.
Alsof je een oud paard s'nachts buiten laat rotten omdat ze anders een beetje opgelopen benen hebben.
Ik heb het niet over JOUW paard en ik heb het niet over ALLE paarden. Ik geef advies aan de TS, dus specifiek over haar paard... Zij zegt dat haar paard last heeft van stalbenen op STAL. Het lijkt mij een logisch gevolg om dat paard de stal uit te halen.
En sinds wanneer rot een paard weg als het buiten blijft staan?
Dani62 schreef:Ja, daarom zeg ik ook... Meer beweging en uit stal is mijn advies aan de TS, zij heeft een jong en gezond paard, tenminste, dat maak ik er uit op.
Als ze dat niet kan realiseren houd het op, hoe jammer ook. Tuurlijk moet je je aan de regels van de pension houder houden.
Ik heb mijn paarden nooit aan huis gehad maar ook altijd op grond bij iemand anders. Met mijn veulen weet ik dan ook dondersgoed waar ik aan begin......
netam12 schreef:Er is geen paddock aanwezig op de pension stal waar ik sta. Als ik haar daar in zet een hele dag gaat ze zich toch al wel snel vervelen naar een uurtje heeft ze het ook wel gezien.
Dit heb ik eerder mee gemaakt in de winter toen ik haar in de bak zette.