Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Steef schreef:Lekker penny-achtig of ze nou wel of niet hinniken.
Maar ok, ik had er ooit een op stal, als die me de wei zag inkomen kwam die op me afrennen en al hinnikend of ik hem meenam.

Lielle schreef:Pablo kijkt altijd op als ik aankom, zelfs al ben ik al tien keer langs gelopen. Mijn instructeur had hem laatst vast omdat ik iets moets halen en toen ik terug kwam vertelde hij dat Pablo me helemaal heeft staan nakijken en toen ik weer kwam aanlopen onmiddellijk zijn hoofd omhoog deed en zijn oortjes naar voren. Dat was laatst ook duidelijk op de video te zien. Verder heeft hij er een enorme hekel aan als ik in zijn buurt sta te praten met anderen of met een ander paard bezig ben. Hij weet niet wat hij dan moet doen om aandacht te krijgen: gekke bekken trekken, tegen zijn staldeur aan slaan, dat soort zaken.
Raimaer hinnikt vaak heel zachtjes als ik bij haar stal sta, en heeft bovendien de neiging om constant met haar hoofd mee te draaien als ik met haar bezig ben. Handig als je wil aansingelen bijvoorbeeld!
Trammelant hinnikt soms ook zachtjes, maar laat zich meestal de
aandacht heerlijk aanleunen omdat hij daar gewoon recht op heeft (in zijn ogen). Als het te lang geduurd heeft voordat ik bij hem kom, wil hij me dus niet meer kennen!
Lastig dus met drie paarden, die in dezelfde gang staan en alledrie als eerste begroet willen worden!
.
.
. Gras hinnekt nooit als ik kom, hij hinnekt uberhaupt zelden
. Als ik net op stal ben en ik loop naar zijn stal om hem gedag te zeggen kijkt hij altijd gewoon vriendelijk op, en komt hij soms even naar de deur. Als ik langer op stal rondloop gaat hij vaak wel met zijn hoofd naar buiten hangen, maar ik weet niet of dat 'om mij' is of niet, meneer wil sowieso alles altijd goed in de gaten houden
. Grassie is een makkelijk paard, die iedereen aardig vindt. Ik heb geen flauw idee of hij mij nou meer zou mogen dan gemiddeld..
*eten!!!!* Tussen de middag op zaterdag voer ik ook dus dan is t ook een en al gehinnik. Maar of ze echt blij zijn om mij te zien?? Ik heb geen idee, misschien wel misschien niet. Als een paard alleen staat merk ik goed dat ie t fijn vindt dat ik er ben, maar zodra ze met meer staan is dat weg. Gelukkig wel, betekent dat ze t naar hun zin hebben