is jou paard/pony blij om jou te zien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frederieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:55

Ik denk ook wel dat Jelle blij is om me te zien, hij hinnikt of hrrr soms (zo een soort brabbelen) en komt meestal (je hebt uitzonderingen) naar me toe !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 20:57

Vaandrig hinnekt altijd naar me, terwijl ik alleen als ik weg ga wat lekkers geef (misschien dat hij me liever ziet gaan dan komen???) De andere paarden van stal hinneken ook wel naar me, maar die zullen het moeten doen met een knuffel...

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 21:52

Steef schreef:
Lekker penny-achtig of ze nou wel of niet hinniken Haha! .

Maar ok, ik had er ooit een op stal, als die me de wei zag inkomen kwam die op me afrennen en al hinnikend of ik hem meenam.

echt weer iets voor een jongen die uitspraak,t is toch kei mooi als je paard blij is om jou te zien.ik vind t gewoon gaaf als mijn eigenpaard naar me hinnikt.t is nog altijd vbeter dan dat ie met z'n oren in z'n nek staat en bij zich zelf denkt van o,heb je haar ook weer

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 10:49

MIjn haflinger hinnikt heel erg veel. Ze doet het altijd ookals eht geen voer tijd is. Ook als ze buiten staat en er is niemand bij haar hinnikt ze heel veel. Totdat ik bij haar ga zitten dan is het over.
Ik begroet haar altijd als ik binnenkom en dan gaat ze echt hard hinniken. Dat zie ik wel als een groet. En ik voer haar alleen 's avonds en tijdens het voeren laat ze alleen een laag gehinnik horen

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:03

Mi hinnikt altijd wel even en Janneke ook. maar Mi hinnikt het hardst als ze ziet dat ik GEEN halster bij me heb en WEL wat brood....... Haha! Haha! Haha! Liefde gaat door de maag nietwaar...? Tong uitsteken *LOL* Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:05

in de winter hinnekt ze altijd als ze me hoort..
in de zomer komt ze al hinnekend naar me toe galloperen..een heerlijk penny paard Haha!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:08

Mijne hinnikt niet, hooguit een zacht gemurmel, maar als hij mij ziet, kijkt hij wel meteen heel helder en volgt je overal waar je heen loopt. Hij staat dan wel buiten en dan kom ik langs gereden op de baan. Dan roep ik: he Bolle. He dag vrouwtje, zie je hem dan denken. Toch leuk hoor.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:38

Mijn oude pony Amber hinnikte altjd naar de witte buurtbus waar ik mee kwam
Zelfs als ik er op reed en die bus reed weer langs ,begon ze te hinniken(he dombo ik ben er al!)
ook had ik altijd een bepaald fluitje waar ze op reageerde.

Maffick reageert ook op mijn fluit.Als ik fluit komt hij er (bijna) altijd aangescheurd met een dikke hinnik.

Ik zie hem maar ong 4 uurtjes op een dag
terwijl mijn beste vriendin(bij wie die staat)hem er in en eruit laat,hem voert,enz.Toch is ie bij haar minder vrolijk en aanhankelijk dan bij mij

dus ik geloof wel degelijk dat je paard je herkent

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:41

Mijn paard is blij om me te zien dat zie ik aan zijn allerte blik en neusgaten. Maar hij is nog blijer om mijn moeder te zien. Wortels!!!! Haha!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:14

Ameretto heeft het op de een of andere manier altijd in de gaten als ik aanwezig ben op stal. Als ik in de andere stalgang loop, dan gaat ie weleens hinniken. Waarschijnlijk hoort ie het aan de manier van lopen, ofzo.

Ook als ik de stalgang in kom lopen en ik roep: Retje!! dan stopt ie direct met eten en schooieren door de stal en staat ie al bij de deuropening.
Dit doet ie dus ELKE keer als ik bij zijn stal kom.
Met het begeleiden van het ponykamp bij ons op stal, was ik dus 4 dagen de hele dag aanwezig. En elke keer als ie mijn stem hoorde of mij hoorde lopen, dan begon hij weer te hinniken. Lachen

Laatst liep ik zijn stal voorbij richting vriendinnen van mij om even te kletsen.
En meneer bleeft maar hinniken, echt zo'n hele lage lange boze hinnik, alsof ie wilde zeggen: He baasje, je hebt nu lang genoeg gekletst, IK ben er ook nog! *LOL* Lovers Lovers

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:39

Pablo kijkt altijd op als ik aankom, zelfs al ben ik al tien keer langs gelopen. Mijn instructeur had hem laatst vast omdat ik iets moets halen en toen ik terug kwam vertelde hij dat Pablo me helemaal heeft staan nakijken en toen ik weer kwam aanlopen onmiddellijk zijn hoofd omhoog deed en zijn oortjes naar voren. Dat was laatst ook duidelijk op de video te zien. Verder heeft hij er een enorme hekel aan als ik in zijn buurt sta te praten met anderen of met een ander paard bezig ben. Hij weet niet wat hij dan moet doen om aandacht te krijgen: gekke bekken trekken, tegen zijn staldeur aan slaan, dat soort zaken.

Raimaer hinnikt vaak heel zachtjes als ik bij haar stal sta, en heeft bovendien de neiging om constant met haar hoofd mee te draaien als ik met haar bezig ben. Handig als je wil aansingelen bijvoorbeeld!

Trammelant hinnikt soms ook zachtjes, maar laat zich meestal de aandacht heerlijk aanleunen omdat hij daar gewoon recht op heeft (in zijn ogen). Als het te lang geduurd heeft voordat ik bij hem kom, wil hij me dus niet meer kennen!

Lastig dus met drie paarden, die in dezelfde gang staan en alledrie als eerste begroet willen worden!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 22:15

Lielle schreef:
Pablo kijkt altijd op als ik aankom, zelfs al ben ik al tien keer langs gelopen. Mijn instructeur had hem laatst vast omdat ik iets moets halen en toen ik terug kwam vertelde hij dat Pablo me helemaal heeft staan nakijken en toen ik weer kwam aanlopen onmiddellijk zijn hoofd omhoog deed en zijn oortjes naar voren. Dat was laatst ook duidelijk op de video te zien. Verder heeft hij er een enorme hekel aan als ik in zijn buurt sta te praten met anderen of met een ander paard bezig ben. Hij weet niet wat hij dan moet doen om aandacht te krijgen: gekke bekken trekken, tegen zijn staldeur aan slaan, dat soort zaken.

Raimaer hinnikt vaak heel zachtjes als ik bij haar stal sta, en heeft bovendien de neiging om constant met haar hoofd mee te draaien als ik met haar bezig ben. Handig als je wil aansingelen bijvoorbeeld!

Trammelant hinnikt soms ook zachtjes, maar laat zich meestal de
aandacht heerlijk aanleunen omdat hij daar gewoon recht op heeft (in zijn ogen). Als het te lang geduurd heeft voordat ik bij hem kom, wil hij me dus niet meer kennen!

Lastig dus met drie paarden, die in dezelfde gang staan en alledrie als eerste begroet willen worden!

maverick en winston staan ook langs elkaar,maar winston is gelukkig heel geduldig en wach altijd op zijn beurt,hij doet dan wel van hu hu hu.echt heel schatig.

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:20

Mijn verzorgpony hinnikt heel zacht, maar blijft wel doorgaan totdat ik bij haar ben. Mijn andere verzorgpaard staat in de stal naast haar, van dezelfde eigenaar, en als ik daar naartoe loop dan word ze echt heel boos dan loop ze te draaien in de stal en te hinniken en te zuchten. Vorige x was ik aan het rijden op een andere pony en de eigenaar liep naast me en ze begint opeens die pony te trappen waar ik op zit. Nou ze trapt nooit. Ze was gewoon boos dat ik op die andere pony zat Lovers .

Een x stond ze aan het hek en ik riep haar zonder dat ze me zag en ze ging hinniken. Een vriendin roept haar op het zelfde toontje als ik en ze reageert niet, dus ik riep haar weer en ze ging weer hinniken en zo ging het ff door. Maar ze hinnikte alleen naar mij Haha! .

Dus volgens mij is ze wel blij als ze me ziet of hoort.

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:25

Rocco en Woody komen altijd als ik kom, Woody staat zelfs rond de tijd dat ik meestal kom bij het hek. (Ze staan in een weiland.)

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:00

tinkie hinnikt altijd als ik aan kom lopen en haar naam zeg.dat deed ze al vanaf dat ik haar een paar weken had.en ik ben niet degene die voert,ze hinnikt naar mij omdat ze mij herkent.ze kijkt dan altijd zo ontzettend lief he,die oortjes naar voren,oogjes helder en neusje groot Lovers

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:36

Als ik bij Faust aankom, kan hij me niet zien en ik ben echt nooit luidruchtig. Maar toch staat hij altijd aan de draad de wachten en als ik de hoek om kom laat hij zo'n diep gehinnik horen. Lovers
Dan doet ie alleen bij mij , als er iemand anders bij is doet ie het niet.
greetz xxx

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:52

oei, ik voel me na al die hinnekende paarden hier wel heel schuldig Haha! . Gras hinnekt nooit als ik kom, hij hinnekt uberhaupt zelden Lachen. Als ik net op stal ben en ik loop naar zijn stal om hem gedag te zeggen kijkt hij altijd gewoon vriendelijk op, en komt hij soms even naar de deur. Als ik langer op stal rondloop gaat hij vaak wel met zijn hoofd naar buiten hangen, maar ik weet niet of dat 'om mij' is of niet, meneer wil sowieso alles altijd goed in de gaten houden Knipoog. Grassie is een makkelijk paard, die iedereen aardig vindt. Ik heb geen flauw idee of hij mij nou meer zou mogen dan gemiddeld..

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 22:29

Als ik 's morgens maar vroeg genoeg op mn werk kom hinniken alle paarden naar me Haha! *eten!!!!* Tussen de middag op zaterdag voer ik ook dus dan is t ook een en al gehinnik. Maar of ze echt blij zijn om mij te zien?? Ik heb geen idee, misschien wel misschien niet. Als een paard alleen staat merk ik goed dat ie t fijn vindt dat ik er ben, maar zodra ze met meer staan is dat weg. Gelukkig wel, betekent dat ze t naar hun zin hebben Lachen
Mn verz fjord hinnikt 9 vd 10 keer als ik eraan kom, ik weet bij hem 99% zeker dat ie blij is om mij te zien. Dat komt denk ik omdat ik degene ben die uitgebreid met m knuffelt en met m gaat rijden onder t zadel. Mn andere vz pony's hinniken ook als ik eraan kom, de oudste iig. Reden erachter weet ik niet, eten krijgen ze niet van me en veel doe ik er verder niet mee. Misschien vindt ze t wel gewoon gezellig Haha!

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:04

mijn pony is altijd wel heel erg blij hij hinnikt als ik de staldeur los doe! en hij stopt pas als ik bij hem ben

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:53

onze pony's hinniken altijd als ze ons zien! dus dan zullen ze wel blij zijn als ze ons zien!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 13:04

Bij Passion is dat meestal verschillend, hij komt wel bijna altijd meteen naar me toe gelopen, soms staat hij voor het hek te wachten(van de wei).
Ook heeft hij weleens een tijd dat hij een beetje doet hinniken als ik kom.
En soms komt hij eraan gedraafd, maar hij heeft ook heel af en toe dat hij pas z'n hoofd omhoog doet als ik vlak voor hem sta Clown

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 13:07

brechje is erg eenkennig, maar het is een flesspaardje.....ik kan niet zonder haar en zij kan niet zonder mij, dat heeft wel zo zijn nadelen, ik kan nooit op vakantie zonder haar (ach heb ik er wel voor over hoor), marion is alleen blij met mijn zusje, de rest trapt ze uit haar box of weiland. vinessa vind iedereen lief en truus is alleen blij als je eten mee hebt, zonder eten geen truus!

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:13

als ik aan kom fietsen en ze horen me dan komen ze direct van achter in de wei hinnikent naar me toe draven de ene gaat altijd eers bij de mesthoop plassen haha. het veulentje heeft nog moeite met hinniken het lijkt meer op blaffen haha.

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 17:13

Als ik aan kom, dan roep ik: Timon. En dan begint hij te hinneken.
Echt heel cute